Me käytiin lintsillä :)

Olipa pienellä miehellä kivaa. Pääsi ekaa kertaa suksia kokeilemaan. Potkukelkkaillakin sai (se tuttua puuhaa, mut nyt oli lasten kokonen kelkka) ja laskea mäkeä.

Ja vähän huvipuistotunnelmaakin, yhdessä laitteessa pyörähdettiin.

Ja herra ilmotti, että uudestaan mennään, kun äitillä vapaapäivä torstaina :D.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja riikka-78:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Asian vierestä mut ikävä oli lukea sun lapsen isän kuolemasta.Saako udella mihin kuoli?
Siitä aikanaan paljon täällä kerroin. Eli sydän pysähty.
Ok,harmillista.Minä olen vasta tullut mukaan enkä ole vielä edes kirjautunut enkä siis tiennyt ollenkaan.Meilläkin kun mies on kuollut niin pisti silmään vain sinun profiili.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ok,harmillista.Minä olen vasta tullut mukaan enkä ole vielä edes kirjautunut enkä siis tiennyt ollenkaan.Meilläkin kun mies on kuollut niin pisti silmään vain sinun profiili.
Ei mitään, kyllä mä sen voin uudestaankin kertoa. Ei se tilannetta muuta. Jos kirjaudut ja haluat, niin laita yytä vaan mulle :).
 
Alkuperäinen kirjoittaja meppi:
Minkä ikäisen pojan kanssa olit? Oiskohan siellä reilu 1-veelle mitään mielenkiintoista?
2v 5kk on tuo meidän mies. Satutuokioita siellä on, törmäilyautoihin pääsee, ja sinne taikasirkukseen, sit on ne potkukelkat (voit ite kelkkailla ja lapsi kyydissä ), sit on sellasia napakelkkoja, jotka pyörii sen keskiosan ympäri (en osaa selittää ). Narunvetoa, mäenlaskua jos uskaltaa renkaalla laskea (tai sit kurahousut jalkaan että luistaa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tuuliviiri:
Me kävimme Sea lifessa ja ihmettelimme, miten ne Lintsin talviurheilulajit oikein mahtoivat onnistua.. Ei ainakaan kovin tungosta ollut.
Paljon oli ihmisiä ainakin nyt, jonottaa sai suksille ja kelkoille. Me oltiin siellä kolmen jälkeen. Luistelua ei ollu, kaikki muu toimi, tykkilunta siellä oli.
 

Yhteistyössä