Me&I vaatteista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Juudit"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Juudit"

Vieras
Me&I:lla näyttäisi olevan -50% alemyynti webshopissa, ikinä en ole noita noita ostanut, mutta ystävä kehunut kovasti.

Ovatko hintansa arvoisia? Nyt tosiaan kyllä saisi paitoja 10-15e jne eli eivät nyt kauhean pahan hintaisia ole :)

Oikein kivoja. Vähän ylihintaisia ja -arvostettuja ehkä, mutta alehintaan ostaisin itsekin ehdottomasti. Ovat suht reilua mitoitusta, joten todennäköisyys liian naftien ostamiseen pieni. Niin ja helppo myydä eteenpäin, sillä ovat kyllä haluttua tavaraa.

Mä tykkään kovasti, monta vaatetta kaapsita löytyy, eniten itselleni. Nuo pojat (koululaisia) ei enää printeistä tykkää, mut tyttö 5v omistaa kans useamman tunikan/mekon. Meillä on ainakin pysynyt hyvänä. Normaalihinta on kyllä aika kallis, mut nyt -50€ vois hyvin ostaa. Kävin katsomassa mut mitä olisin halunnut, niin ei enää ollut kokoja. Vaatteiden mitoitus on ehkä vähän reilumpaa, mut esim tunikaa voi ensin käyttää mekkona ja lapsen kasvaessa "paitana". Sen kyllä olen huomannut että mitoitus vähän vaihtelee vaatteen mallin mukaan. Itselleni osa paidoista/mekoista on hyviä L- koossa ja joistain on M hyvä.

Joskus katoin noiden alea niin tietty siellä on kauheimmista kuoseista kokoja jäljellä, kivoista kuoseista tyyliin kokoa 68 jäljellä. Mutta kannattaahan noita ostaa jos mieleistä löytyy.

Trikoopaidat ja bodyt ovat mielestäni hinta-laatusuhteeltaan huonoja. Pari on nyppyyntynyt parissa pesussa ihan törkeästi (olisi varmasti saanut reklamoida, mutta en muistanut tehdä sitä kohtuullisessa ajassa), ja muutama muu paita on nukkaantunut hitaasti mutta varmasti, tullut sellaista valkoista hahtuvaa pintaan, joka erottuu hyvin tummalla/värikkäällä pohjalla - samalla tavalla kuin esimerkiksi osa Tuttan tai Marimekon vaatteista on tehnyt. Yksikään itse ostamani paita ei ole ollut laadun puolesta sitä mitä odotin. Meillä on joitakin vanhempia meandin trikoopaitoja kirpparilta, ja ne eivät ole nukkaantuneet yhtään, laatu ilmeisesti on huonontunut...

Kaikki merkin housut ovat taas pysyneet todella hyvinä, samoin velour. ja froteevaatteet.

Mielestäni vaatteet vastaavat hyvin kokoaan.

Yhteistyössä