N
Nenne
Vieras
Olisko täällä paikalla ketään, haluaisin ostaa tiettyjä vaatteita mitä ei enää ole.
Ajattelin että jos jostain varastosta löytyisi!!
Ajattelin että jos jostain varastosta löytyisi!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Koskas sulla Nytkis on meandi kutsut???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten muuten me&i myyjien keskuudessa suhtaudutaan siihen, että esim Lindex myy lähes samanlaisia vaatteita? Paitsi, että PALJON halvemmalla. Sieltä olen ostanut vastaavia ja oon todella tykännyt!
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Koskas sulla Nytkis on meandi kutsut???![]()
on mulla juu.. mut tulossa ihan hirveästi porukkaa...ei meidän 16neliön olkkariin mahdu 25 vierasta :ashamed: pahoillani..
Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Koskas sulla Nytkis on meandi kutsut???![]()
on mulla juu.. mut tulossa ihan hirveästi porukkaa...ei meidän 16neliön olkkariin mahdu 25 vierasta :ashamed: pahoillani..
oukei, joku toinen kerta sit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:Koskas sulla Nytkis on meandi kutsut???![]()
oukei, joku toinen kerta sit![]()
tai katsotaan, voin mä innostua kutsumaan tuvan täyteen![]()