Me&I myyjiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nenne
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
myyjillä saattaa olla esittelymallistoa vielä jäljellä syksyvaatteista, joulukuussa kyllä myivät aika pitkälti pois, sain vielä oranssin liikennepaidan ja punaisen plyyshisiilipaidan tällä tavoin

Miten muuten me&i myyjien keskuudessa suhtaudutaan siihen, että esim Lindex myy lähes samanlaisia vaatteita? Paitsi, että PALJON halvemmalla. Sieltä olen ostanut vastaavia ja oon todella tykännyt!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten muuten me&i myyjien keskuudessa suhtaudutaan siihen, että esim Lindex myy lähes samanlaisia vaatteita? Paitsi, että PALJON halvemmalla. Sieltä olen ostanut vastaavia ja oon todella tykännyt!

lindexin laatu on aivan perseestä... haalistuvat ja nyppyyntyvät.. onhan se ärsyttävää, mutta myös meandin kopiomeininki ärsyttää... katsotaan vaikka ej sikke lejtä, småfolkia, katvigia yms, niin päästään uusretron alkulähteille ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Malviina:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Koskas sulla Nytkis on meandi kutsut??? :D

on mulla juu.. mut tulossa ihan hirveästi porukkaa... :D ei meidän 16neliön olkkariin mahdu 25 vierasta :ashamed: pahoillani..

oukei, joku toinen kerta sit :D

tai katsotaan, voin mä innostua kutsumaan tuvan täyteen :D

Koskas sulla Nytkis on meandi kutsut??? :D

on mulla juu.. mut tulossa ihan hirveästi porukkaa... :D ei meidän 16neliön olkkariin mahdu 25 vierasta :ashamed: pahoillani..

oukei, joku toinen kerta sit :D

tai katsotaan, voin mä innostua kutsumaan tuvan täyteen :D

Laitoin sulle yytä

Yhteistyössä