Me&I-kutsut ohi...

Mulla kutsut vasta edessä päin.Katoin nettisivuilta jo hiukan niitä vaatteita ja on kyllä hankalaa päättää mitä tilais(kaikki kelpais) :whistle: Saiko sen emännän lahjan ite valita jostain tietystä kasasta?Apuuva,kattokaas en oo koskaan minkäänlaisia vaatekutsuja pitäny :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
onneks tosiaan meillä koko perhe samaa retrohullua porukkaa :D eräskin äiti kyseli multa, että miten saat teidän koululaisen pukemaan noita, mutta ei tee yhtään tiukkaa, se on ihan äidin tyttö :heart:
Mulla on sellainen kuvitelma, että lapset tykkää noista. Mun äiti toi retrovaatteita viime syksynä Ruotsin matkaltaan tuliaisina meidän pojalle ja hän oli ainakin ihan innoissaan. Eskarissakin oli sitte saanut "ihailua" osakseen, kun paidassa komeili oikein Tyrannosaurus-Rexin kuvia :D

mie en kyllä tykkää tuosta retrosta. ei vaan oo miun tyyliä. mulle riitti retro 70-luvulla jollon se oli sen ajan tyyliä (ja karmeita kuteita ja verhoja yöks). mie en erityisemmin pidä marimekonkaan kuosista ku ne meinaa näyttää kaikki ihan navettavaatteilta. mie muistan ku kattelin tuossa hansan marimekon myymälässä, tais olla viime kesänä, jotain kankaita ja sanoin kaverille että miun mummo pisti tämmösen mekon navettaan mennessään päälle

joo, mutta siis jotkut tykkää, jotkut ei, mie oon se ei. :D

no ehkä se sitten tuntui vaan, mutta ainakin vaatteet olivat piristävän ihania, tulin oikein hyvälle tuulelle, eikä sitä voi pilata mikään :D
Juu niin sain hyvälle tuulelle.
Mä tein jo listan että mitä taas seuraavaks tilaan ku mä pidän ne kutsut lokakuussa.
Mä odotan innolla niitä vaatteita mitä nyt tilasin.
Muksutki oli ihan innoissaan ku näytin niille mitä äiti tilas. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
no ehkä se sitten tuntui vaan, mutta ainakin vaatteet olivat piristävän ihania, tulin oikein hyvälle tuulelle, eikä sitä voi pilata mikään :D
Mä tein jo listan että mitä taas seuraavaks tilaan ku mä pidän ne kutsut lokakuussa.
no kiva kiva!! kutsua odotellessa :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
no kiva kiva!! kutsua odotellessa :D :D
Varmasti tulee

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
juu, noi onkin just sellaisia, että joko tykkää tai sitten ei :D varros vaan ringleader, kun näet meiät sitten tapaamsessa :D lennät persiilles :D
mie oikeen ootan, ku tuntuu että muutoin ootte ihan samanmielistä porukkaa

:D
no kiva kuulla :D mulla voi olla sitten ´päällä se marimekon iloinen lypsytakki :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:
juu, noi onkin just sellaisia, että joko tykkää tai sitten ei :D varros vaan ringleader, kun näet meiät sitten tapaamsessa :D lennät persiilles :D
mie oikeen ootan, ku tuntuu että muutoin ootte ihan samanmielistä porukkaa

:D
no kiva kuulla :D mulla voi olla sitten ´päällä se marimekon iloinen lypsytakki :D :D
juu, ei haittaa :D

Voih, ehkä oli ihan hyvä kun en päässyt kutsuille, ajatellen sitä rahan menoo :whistle: Paitsi että Santtulin äidin kutsut on lokakuun alussa että kaipa sinne sitten :D pitääkin alkaa säästeleen vähän shoppailu rahaa:D:D:D

Esittelikö se muuten yhtään aikuisten vaatteita vaan pelkästään lasten? sanoiko että voi tilata myös niitä naisten paitoja?

Yhteistyössä