Noi on kyllä ihania B) mies vaan repis pelihousunsa, jos retrotyylisiä vaatteita alkais kaappiin ilmestyyn
Mulla on sellainen kuvitelma, että lapset tykkää noista. Mun äiti toi retrovaatteita viime syksynä Ruotsin matkaltaan tuliaisina meidän pojalle ja hän oli ainakin ihan innoissaan. Eskarissakin oli sitte saanut "ihailua" osakseen, kun paidassa komeili oikein Tyrannosaurus-Rexin kuviaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:onneks tosiaan meillä koko perhe samaa retrohullua porukkaa eräskin äiti kyseli multa, että miten saat teidän koululaisen pukemaan noita, mutta ei tee yhtään tiukkaa, se on ihan äidin tyttö :heart:
Juu niin sain hyvälle tuulelle.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ehkä se sitten tuntui vaan, mutta ainakin vaatteet olivat piristävän ihania, tulin oikein hyvälle tuulelle, eikä sitä voi pilata mikään
no kiva kiva!! kutsua odotellessaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu niin sain hyvälle tuulelle.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ehkä se sitten tuntui vaan, mutta ainakin vaatteet olivat piristävän ihania, tulin oikein hyvälle tuulelle, eikä sitä voi pilata mikään
Mä tein jo listan että mitä taas seuraavaks tilaan ku mä pidän ne kutsut lokakuussa.
Mä odotan innolla niitä vaatteita mitä nyt tilasin.
Muksutki oli ihan innoissaan ku näytin niille mitä äiti tilas.
Varmasti tuleeAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kiva kiva!! kutsua odotellessaAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Juu niin sain hyvälle tuulelle.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no ehkä se sitten tuntui vaan, mutta ainakin vaatteet olivat piristävän ihania, tulin oikein hyvälle tuulelle, eikä sitä voi pilata mikään
Mä tein jo listan että mitä taas seuraavaks tilaan ku mä pidän ne kutsut lokakuussa.
Mä odotan innolla niitä vaatteita mitä nyt tilasin.
Muksutki oli ihan innoissaan ku näytin niille mitä äiti tilas.
mie oikeen ootan, ku tuntuu että muutoin ootte ihan samanmielistä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juu, noi onkin just sellaisia, että joko tykkää tai sitten ei varros vaan ringleader, kun näet meiät sitten tapaamsessa lennät persiilles
no kiva kuulla mulla voi olla sitten ´päällä se marimekon iloinen lypsytakkiAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:mie oikeen ootan, ku tuntuu että muutoin ootte ihan samanmielistä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juu, noi onkin just sellaisia, että joko tykkää tai sitten ei varros vaan ringleader, kun näet meiät sitten tapaamsessa lennät persiilles
juu, ei haittaaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no kiva kuulla mulla voi olla sitten ´päällä se marimekon iloinen lypsytakkiAlkuperäinen kirjoittaja ringleader:mie oikeen ootan, ku tuntuu että muutoin ootte ihan samanmielistä porukkaaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:juu, noi onkin just sellaisia, että joko tykkää tai sitten ei varros vaan ringleader, kun näet meiät sitten tapaamsessa lennät persiilles