Me & I , kotikutsuista hiukan asiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukkuinen vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukkuinen vieras

Vieras
Kannattaa miettiä muutamaan kertaan tilaako sieltä tuotteita! Tässä hiukan kokemuksia:
- toimitus kesti 7 viikkoa!!
- eräs nainen ei saannut neljästä tilaamastaan tuotteesta ainuttakaan!
- Tuote jonka itse tilasin oli TODELLA huonolaatuinen! Yhden käyttökerran jälkeen vaatteessa pieniä reikiä! ( en edes tehnyt käyttöönotto pesua, koska tarvisin vaatteen heti käyttöön )

- valitin tuotteesta, ja nyt minun pitäisi se ensin maksaa, sen jälkeen lähettää takaisin ja odotella (kuinkakohan kauan ) että saanko samanlaisen tuotteen tilalle ( jos on kokoja!), vai saanko rahat takaisin VAI enkö saa mitään. Voidaan nimittäin päättää ettei vaatteen vika ole valmistajan!

- Ei ole olemassa MITÄÄN numeroa, johon soittaa ja valittaa. Ainoastaan kotikutujen myyjä....

Että kyllä on hienoa toimintaa!! En suosittele! H&M:nkin vaatteet ovat kestävämpiä (tämä tuote siis hajosi jo ennen pesua!!) ja huomattavasti edullisempia!

Kääk! Ja mulla on kutsut huomenna ja porukka aikoo ostaa pukinkonttiin vaatteita. Missä päin nämä esimerkkikutsut oli, että tietää varautua, jos ollaan samalla suunnalla...?

Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:
Kääk! Ja mulla on kutsut huomenna ja porukka aikoo ostaa pukinkonttiin vaatteita. Missä päin nämä esimerkkikutsut oli, että tietää varautua, jos ollaan samalla suunnalla...?

Rauman seudulla! Ja HUOM syys-malliston vaatteet on käsittääkseni myyty lähes loppuun! Eli kaikkea ei todellakaan saa mitä tilaa... Epäilen myös että tulevatko jouluksi.

Mä olen kyllä ollut vaatteisiin tyytyväinen,ovat todella hyvää laatua.Toimitus kyllä on vähän niin ja näin,mutta kuulemma on parannusta luvassa.

Syysmallisto oli kyllä aika lopussa tällä hetkellä,mutta joitakin hajakokoja oli jäljellä.Myyjä myy vielä oman malliston pois,että siinäkin voi olla löytöjä.Uusi mallisto tulee helmikuussa.

Alkuperäinen kirjoittaja kiukkuinen vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mantelisuklaa:

Rauman seudulla! Ja HUOM syys-malliston vaatteet on käsittääkseni myyty lähes loppuun! Eli kaikkea ei todellakaan saa mitä tilaa... Epäilen myös että tulevatko jouluksi.

No just joo... :/ Samoilla seuduilla... Eli saan varoittaa vieraita jo valmiiksi, että ostavat joulupukin joulupukinkonttiin tulevia vaatteita jostain muualta. Netistä jos katselinkin, että vaatteet on lähes loppuunmyyty. Ja muutenkin, kun esittelijä soitti ja varattiin aikaa, sano, että sesonki loppuu johonkin joulukuun puoleenväliin tjsp ja seuraava sesonki alkaa vasta keväällä - en muista miten sano. Sit kysyin, että mitäs te sitten sen aikaa teette, niin tokas vaan, että ei mitään... Anto esittelijä siis jo puhelimessa aika oudon kuvan touhusta. Lupas kyllä kiven kovaa, että tulee parissa viikossa, mutta en näiden juttujen perusteella sitten menekään sanomaan... Ja jos miettii sitä esittelijän uraa, niin aika huono lafka, kun pitää ensin maksaa niistä vaatteista älyttömästi ( yli 500? muistaisin tuolta sivuilta lukeneeni ) ja sitten kuitenkin joutuu "pakkolomalle" tienaamisistaan... Aika outo firma! :o

En myöskään ollut tyytyväinen me and i:hin. Tilasin velourihousut niiden ihanan värin vuoksi, mutta niissä on todella surkea kuminauhavyötärö - ihan kiemuralla heti ekasta käyttökerrasta saakka. Lapsi tykkää myös niiden väristä ja pitää mielellään, joten en palauta, mutta en toiste firmalta osta. Ei kestä vertailua saman hintaluokan Lingon & Blåbäriin.
Kutsuilla annettiin sitä paitsi eri toimitusmaksutieto kuin mitä sitten oli...

Alkuperäinen kirjoittaja kiukkuinen vieras:
Kannattaa miettiä muutamaan kertaan tilaako sieltä tuotteita! Tässä hiukan kokemuksia:
- toimitus kesti 7 viikkoa!!
- eräs nainen ei saannut neljästä tilaamastaan tuotteesta ainuttakaan!
- Tuote jonka itse tilasin oli TODELLA huonolaatuinen! Yhden käyttökerran jälkeen vaatteessa pieniä reikiä! ( en edes tehnyt käyttöönotto pesua, koska tarvisin vaatteen heti käyttöön )

- valitin tuotteesta, ja nyt minun pitäisi se ensin maksaa, sen jälkeen lähettää takaisin ja odotella (kuinkakohan kauan ) että saanko samanlaisen tuotteen tilalle ( jos on kokoja!), vai saanko rahat takaisin VAI enkö saa mitään. Voidaan nimittäin päättää ettei vaatteen vika ole valmistajan!

- Ei ole olemassa MITÄÄN numeroa, johon soittaa ja valittaa. Ainoastaan kotikutujen myyjä....

kerran nähnyt minkä näköisistä tuotteista on kysymys, enkä niitä lapseni ylle pukisi.

Että kyllä on hienoa toimintaa!! En suosittele! H&M:nkin vaatteet ovat kestävämpiä (tämä tuote siis hajosi jo ennen pesua!!) ja huomattavasti edullisempia!

Jahas..mä olin kutsuilla Tampereella marraskuun alussa. Olin tyytyväinen esittelijään, vaatteisiin ja toimitukseenkin. Hinnat on kyllä ihan hirveitä, mutta minkäs teet.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En myöskään ollut tyytyväinen me and i:hin. Tilasin velourihousut niiden ihanan värin vuoksi, mutta niissä on todella surkea kuminauhavyötärö - ihan kiemuralla heti ekasta käyttökerrasta saakka. Lapsi tykkää myös niiden väristä ja pitää mielellään, joten en palauta, mutta en toiste firmalta osta. Ei kestä vertailua saman hintaluokan Lingon & Blåbäriin.
Kutsuilla annettiin sitä paitsi eri toimitusmaksutieto kuin mitä sitten oli...

Lingon & Blåbärin vaatteisiin (ja toimitukseen ) olen minäkin ollut todella tyytyväinen! Ne, ihan oikeasti, kestää! Meillä nyt kierrätetty tytöltä tytölle, väritkin pysyy, vaikka kuin pesisi:)

Mäkin olin eilen just kutsuilla ja suurimmasta osasta vaatteita oli tosiaan lähes kaikki koot loppu, useimmissa oli vain joko isoimpia tai pienimpiä jäljellä. Kaikki mitä mä olisin oikeesti halunnut ostaa oli jo loppu. Ei vaan kehdannut olla ostamatta mitään...

Mie pidin heti alku syksystä kutsut, uusi mallisto oli just tullut ja heti moni vaate loppuun myyty.
Mutta olen kyllä tyytyväinen vaatteiden laatuun, ei ole pesuissa ja käytössä mennyt miksikään. Mutta laskun maksun kanssa oli kyllä ongelmia, virheellisen viitenumeron takia. Mutta ihan ok kokemus ja pidän kyllä keväällä uudet kutsut. =)

Minäkin aion pitää tossa keväällä uudestaan kutsut, sitten kun uusi mallisto on tullut.
Mulla esittelijä oli ottanut etukäteen selvää, mitkä koot oli loppu missäkin mallissa, kertoi sitten meille.

mä pidin kutsut heti elokuun lopussa ja siloin toimitus kesti kuusi viikkoa, sen jälkeen tilaamani tavarat, siis syys-loka-marraskuussa ovat tulleet kahdessa viikossa =) ja mitä tulee vaatteiden laatuun, niin en voi kyllä enempää mitään kehua!! ja lastenvaatehulluna perheenä meillä on tosi paljon kokemuksia eri merkeistä!! nämä meandit on ihan ykkösluokkaa laadun puolesta, meillä on nyt reilu kymmenen vaatetta ja en voi kuin kehua =) =) joten älkää ihmeessä jättäkö menemättä kutsuille :D :D

kerropa mikä tuo vaate oli,m ihin tuli reikiä??
ja siis ylipäätään on hassua, että teidän jälleenmyyjä ei ole kertonut, että kun ne ovat kausituotteita, niin jotkut vaatteet voivat yksinkertaisesti olla loppu... :(

no on, siksi sanoinkin, että kurjaa, että teidän jälleenmyyjä ei ole varastotilannetta tarkistanut :( omani sanoi heti, jos jotain ei enää ollut, niin saattoi ottaa muuta tilalle... mutta mikä oli se reikäinen vaate+???

Käväsen sillon tällön katselemassa, siivouksen lomassa... Tilasin sen "isoja kukkia äidille" tunikan... Muuten ihana, mutta se LAATU!! Miten voi oikeesti vaate hajota toimistossa istuessa ja autoa ajaessa, jos on laadukas? :/

Tosi, tosi pettynyt olen! Täällä päin tosiaan moni tilasi tuotteita, joita ei enää edes saa...

Yhteistyössä