Me&I ja huonot kokemukset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei enää kutsuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei enää kutsuja

Vieras
Me&i-vaatteet ovat ihan ok niin kauan kunnes joutuu tekemään reklamaation. Sattuisiko kenelläkään olemaan puhelinnumeroa kyseessä olevaan firmaan? Sinne ei nimittäin voi soittaa! Sähköpostilla reklamaation selvittely on kömpelöä ja sielläkin asioit ihmisten kanssa, joiden nimeäkään et tiedä. Jos pyydät saada asioida esimiehen tai vastaavan kanssa, niin enää ei edes sähköpostiin vastata... Eikö kuulosta yhtään epäilyttävältä?

Laatuunkin olen pettynyt. Luonnollisesti... ostettuani kalliin vaatteen, joka meni heti rikki...

Luettuna fb:n me&i:n kirppis- ja fanisivuja, en voi ymmärtää kyseisten vaatteiden suosiota. Siellä maksetaan reikäisistä ja tahraisistakin me&i-vaatteista summia, joilla saisi uusia vaatteita...

Tavallinen t-paita missä edessä traktorin kuva oli 22e, hitto mikä hinta. Ja laaatu kuin 5e vaatteessa, tosin niissäkin taitaa olla perempi.
kaki vaatetta on ollut heiltä ja oikeesti tavara on ihan ala-arvoista. En voi kanssa käsittää miten joku on hurahtanut boihin vaatteisiin. Kuositkin näyttää siltä kun olisi itse tehtyjä

Eihän se laatu ole koskaan ollut se miksi ihmiset hurahtavat johonkin tuotteisiin." Oikeat" ihmiset vaan hehkuttavat niin että jostakin tule in tuote. Aloittajalle myy sinäkin siellä fb sivulla pois rikki mennyt vaate, saat varmaan paremman korvauksen sitä kautta;)

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
qswq: Joo sitä harkitsinkin, kun noita sivuja luin. Varsinkin jos asiakaspalvelusta ei kuulu enää mitään. Tuote on lapsen velourasu, josta oikeasti tykkäsin. Mutta en kyllä enää kyseistä merkkiä osta.

Alkuperäinen kirjoittaja ei enää kutsuja;27972686:
qswq: Joo sitä harkitsinkin, kun noita sivuja luin. Varsinkin jos asiakaspalvelusta ei kuulu enää mitään. Tuote on lapsen velourasu, josta oikeasti tykkäsin. Mutta en kyllä enää kyseistä merkkiä osta.

Siilihaalari?

Siilijuttuja joo...takki ja housut. Vetoketju rikki uudessa tuotteessa. Minäpä tuun kertomaan tänne, otettiinko sieltä yhteyttä vielä vai onko siellä asakas tärkeä vain siihen asti kun on saatu tilaus. Oon varmaan hankala asiakas... mutta minusta asiakasta pitää kuunnella. Selkeä reklamaatiotapaushan tämä on, kyllä ne takin hyvittäisivät, jos lähetän sen sinne. Normaali reklamaationkäsittelyaika on tosin jopa 4 viikkoa! Vastaavaa tuotetta ei enää mistään saa eikä firmalla ole korjaustoimintaa. Ehdotin sellaista, että hyvittäisivät jonkin verran hinnasta, niin korjaisin vetoketjun itse. Tähän olen odotellut turhaan vastausta. En tiedä onko se tyhmää, mutta minusta on ikävää, kun ne housut jäisivät sitten ilman yläosaa. Niitähän ei hyvitetä, koska niissä ei ole vikaa. Minua ne housut muistuttaisivat aina, että näihin oli se ihan kiva yläosakin olemassa... Ja saisin ne yhdessä paremmin myytyäkin sitten kun lapselle ei enää mahdu...

Mainostavat käyttävänsä ekologista puuvillaa jne. sellainen imago, mutta reklamaatioissa rikkinäiset, korjattavissa olevat tuotteet, kerätään pois ja roskiin ennemmin kuin annetaan hinnassa hyvitystä.

Yhteistyössä