Me hukutaan vaatteisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KoleaQ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KoleaQ

Aktiivinen jäsen
13.04.2008
2 781
0
36
Tulkaa hakemaan pois nuo poikien 50-86 senttiset ja tyttöjen 50-68 senttiset vaatteet! |O

Mihin ihmeeseen te työnnätte kaikki pieneks jääneet vaatteet? Meillä ei ole tuttuja, joilla olisi noille tarvetta, huutis ei kai vedä kunnolla ja kirpparillakin on omat mutkansa... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ishtar:
Tulkaa hakemaan pois nuo poikien 50-86 senttiset ja tyttöjen 50-68 senttiset vaatteet! |O

Mihin ihmeeseen te työnnätte kaikki pieneks jääneet vaatteet? Meillä ei ole tuttuja, joilla olisi noille tarvetta, huutis ei kai vedä kunnolla ja kirpparillakin on omat mutkansa... :/

mistäpäin olet?

Jos aiot tosiaan ilmaiseksi ne lahjoittaa niin jotkut kirpparit hakee ihan kotoa vaatteitakin.
Itse lahjoitin kaikki kyseisen kokoiset pois ja varmaan joku perhe on onnellinen saatuaan hyviä vaatteita edullisesti ja ite ei tarvitse muutamaan vuoteen osallistua hyväntekeväisyyteen kun on muutaman tonnin vaatteet antanut pois!

Mä täyttelen just pussia SPR:lle. Kaikki ylimääräiset lähinnä aikuisten vaatteet sinne mitä ei tule käytettyä. Muutamat epäkäytännölliset vauvan vaatteetkin laitoin kun niitä ei viitti kenellekään antaakaan.

vein just lauantaina ison kassillisen lahjoituksena vauvanvaatetta kontti-kirppikselle joensuuhun.
vinkiksi vaan, jos joku tarvitsee ihan ok-kuntoista vauvanvaatetta. samoin neuvoisin ap:takin tekemään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Mä täyttelen just pussia SPR:lle. Kaikki ylimääräiset lähinnä aikuisten vaatteet sinne mitä ei tule käytettyä. Muutamat epäkäytännölliset vauvan vaatteetkin laitoin kun niitä ei viitti kenellekään antaakaan.

Minä olen antanut omat isoks jääneet vaatteet sukulaiselle ja ajattelin samoin kuin sä eli veisin vähän huonommat keräykseen.

meillä pikkukakkonen suunnitteilla ja pojan vaatteet lahjoitin pois sillon, ihanimmat vaatteet jätin muistoks mut muita ei ole. eli meillekkin vaatetta tarvii, toivottavasti jo ens kesänä.

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen harmaana:
vein just lauantaina ison kassillisen lahjoituksena vauvanvaatetta kontti-kirppikselle joensuuhun.
vinkiksi vaan, jos joku tarvitsee ihan ok-kuntoista vauvanvaatetta. samoin neuvoisin ap:takin tekemään.

joensuun kontti vaan ryövää! hillittömiä hintoja nykyisin..

Alkuperäinen kirjoittaja prkl!!:
Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen harmaana:

joensuun kontti vaan ryövää! hillittömiä hintoja nykyisin..

jaa. ei minusta. hillittömät hinnat taasen löytyy mielestäni sieltä teollisuuskadun kirppikseltä... valintakirppiskö se nyt onkaan nimeltään?
mutta jos olet sitä mieltä tuosta kontista, niin onhan muitakin lahjoitusmahdollisuuksia esim. kierrätystori, pelastusarmeija, karjalanapu...

Yhteistyössä