Alkuperäinen kirjoittaja seksitön:
ei juuri ole aikaa mihinkään läheisyyteenkään. iltaisin kun lapset nukkuu teemme omia juttuja. minä koneella ja mies pelaa toisesa huoneessa pleikkaria.(juu lapsellista hommaa 30v mieheltä) kaiken lisäkis harvoin olemme yhdessä kotonakaan. vuorotyötä kun tehdään.
joka ilta anetaa nrituaaliin kuuluva iltapusu ja aamulla aamupusu. siinä läheisyys ja olen miehelle monesti sanonutkin että vähän voisi ueammin minua halia ja hiplata. ja lupaa aina tehdä niin mutta silti ei teekkään.
Aiks ku kuulostaa pahalta
Nyt pleikkari nurkkaan ja tietokone kiinni.. Kun olette kotona niin yrittäkää olla toistenne läheisyydessä. Vierekkäin sohvalla voi istua vaikka lapset leikkisivätkin vieressä.. Yhdessä ruoanlaitto on mielenkiintoista ja aistillista (syöttäkää toisianne )
Hierokaa toisianne joku ilta, kosketelkaa aistillisesti ja ennen kaikkea jos satutte kaikesta huolimatta vain kerran kuukaudessa sekstaamaan niin älä anna miehesi tulla vaan sisääsi ja laueta, vaadi itsellesi ensin orgasmi, miehesi voi nuolla,tai sitten hän voi vaikka hieroa sinua kun suutelette.. sen jälkeen akti sinunkin mielestäsi tuntuu loistavalle (tunnet sen sisälläsi oikein kiihottavasti )
Järjestä aikaa: Tanssi miehellesi eroottinen tanssi seksikkäissä vaatteissa, hoida häntä käsin, anna suuhoitoa mistä vain hän tykkää.
Mutta miehesi on myös hyvä huomioida sinuakin..
Herätelkää aistinne hyvät ihmiset.. älkää sulautuko arkeen ja muuttuko tunteettomiksi zombeiksi.
Suhteessa täytyy olla intohimoa, toisen huomioon ottamista, läheisyyttä yms.