Maxi-Cosi Priorifix

Löytyykö kokemuksia tuosta istuimesta? Autossamme on isofix ja testien mukaan Maxi-Cosin turvaistuin on turvalliseksi havaittu. Hintaero isofixillä ja ilman sitä on vaan aika suuri, kannattaako isofixistä maksaa? Asennus on käsittääkseni helppoa.
 
Kyllä Isofixistä kannattaa maksaa. Kiinnitys on aina oikein ja turvallinen. Lisäksi Pririfix on todella hyvin säädettävissä ajonkin aikana. Toinen hyvä vaihtoehto on Recaron Young Expert isofix kiinnnityksellä.
 
-Tumpula-
Isofix-kiinnitys on varmasti hyvä mutta mä en ostaisi tuota istuinta. Kuulun heihin joiden mielestä on parempi pitää lasta mahdollisimman pitkään selkä menosuuntaan... Ja tuo istuin voidaan asentaa vain kasvot menosuuntaan. :/
Terveisin Maxi-Cosi Mobin tyytyväinen omistaja.
 
Kiitos vastanneille, istuin on ostettu ja koeajettu juhannusreissulla! Olen todella tyytyväinen, kiinnitys oli helppoa ja istuin hyvin paikoillaan, ei heilu mihinkään suuntaan! Voin suositella kaikille, myyjänkin mukaan istuin oli pärjännyt hyvin testissä.

Tumpula: meillä lapsi voi pahoin autossa (äitiinsä tullut) joten joutuu joka tapauksessa istumaan kasvot menosuuntaan.
 
Paljonko tuo kyseinen istuin maksoi?

Sehän on ihan selvää että Isofix on vieläkin turvallisempi kuin turvavyökiinnitteiset, ja uusissa autoissahan ne taitaa tulla ensi syksystä asti vakiona. Eli siihen suuntaanhan ollaan vahvasti menossa, Isofix on tulevaisuuden juttu ehdottomasti, ei menetä mitään jos siirtyy siihen jo nyt.
 
Maksoin istuimesta 399 ?. Ihan kohtuuhinta mielestäni kun ilman isofixiäkin olevista istuimista saa pulittaa melkein saman verran. Olen kyllä niin tyytyväinen tähän ollut vaikkakin lyhyellä käyttökokemuksella, että vastedes suosittelen tätä kaikille!
 

Yhteistyössä