Mauttomin/iljettävin iskurepliikki

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Oltiin aikoinaan laivaristeilyllä, sillä aikaa kun hain baaritiskiltä meille juotavaa, niin eräs kolli oli avannut keskustelun tyttöystäväni, tuon kauniin blondin kanssa näin. ”Viitsitkö vahtia tuoppiani sillä aikaa kun käyn alakerran vessassa?”

Tuoppi oli ihan täynnä, eli hän olisi voinut käydä tarpeillaan ennen sen tilaamista. Jonoja ei edes ollut tiskillä. No tyylinsä kullakin.

Olihan se heppu aika pettyneen ja happaman oloinen kun saapuessaan takaisin istuttiin siinä vierekkäin 😅
 
vierailija
Ihan ohi asian, mutta tästä tuli mieleen, että herran jestas, mulla on aikaa, kun oon viimeksi ollut baarissa niin, että joku on yrittänyt iskeä... :O :D Siitä on niin kauan, etten edes muista, millä repliikeillä sellasta on aikoinaan tapahtunut. Toki ikääkin jo mittarissa melkoisesti ja baarissa tullut käytyä ani harvoin lapsen jälkeen, joka sekin jo 16v! Kauheeta, olenko mä jo ihan hirmu vanha...?
 
No aika harvoin tulee suoraa iskemistä, mutta reilu vuosi sitten olin kaverini kanssa baarissa yksillä ja joku random tyyppi tuli kysymään ihan suoraan "Lähdetkö naimaan?"
 
vierailija
No aika harvoin tulee suoraa iskemistä, mutta reilu vuosi sitten olin kaverini kanssa baarissa yksillä ja joku random tyyppi tuli kysymään ihan suoraan "Lähdetkö naimaan?"
Kaikkihan muistavat Masi-sarjakuvista Vikin? Piirtäjä Mort Walker joskus kertoi Viki-hahmosta, että se perustui Walkerin omaan, armeija-aikaiseen kaveriin. Kaiffari oli mennyt suurinpiirtein jokaisen nuoren naisen viereen ja kysynyt: "Moi, pannaanko?" Suurin osa tietenkin oli vastannut kieltävästi, mutta kyllä tyyppiä silti aina silloin tällöin lykästi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Kaikkihan muistavat Masi-sarjakuvista Vikin? Piirtäjä Mort Walker joskus kertoi Viki-hahmosta, että se perustui Walkerin omaan, armeija-aikaiseen kaveriin. Kaiffari oli mennyt suurinpiirtein jokaisen nuoren naisen viereen ja kysynyt: "Moi, pannaanko?" Suurin osa tietenkin oli vastannut kieltävästi, mutta kyllä tyyppiä silti aina silloin tällöin lykästi.
Miehen kannattaa olla rohkea siitäkin huolimata vaikka feministeiltä tulee haukut. Muuten herkästi jää seksi kokonaan saamatta, kuten asian laita on suurelle osalle miehistä nykyisin.
 
vierailija
Kaikkihan muistavat Masi-sarjakuvista Vikin? Piirtäjä Mort Walker joskus kertoi Viki-hahmosta, että se perustui Walkerin omaan, armeija-aikaiseen kaveriin. Kaiffari oli mennyt suurinpiirtein jokaisen nuoren naisen viereen ja kysynyt: "Moi, pannaanko?" Suurin osa tietenkin oli vastannut kieltävästi, mutta kyllä tyyppiä silti aina silloin tällöin lykästi.
Tuo on nykyään seksuaalista ahdistelua, eli rikos.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Oltiin aikoinaan laivaristeilyllä, sillä aikaa kun hain baaritiskiltä meille juotavaa, niin eräs kolli oli avannut keskustelun tyttöystäväni, tuon kauniin blondin kanssa näin. ”Viitsitkö vahtia tuoppiani sillä aikaa kun käyn alakerran vessassa?”

Tuoppi oli ihan täynnä, eli hän olisi voinut käydä tarpeillaan ennen sen tilaamista. Jonoja ei edes ollut tiskillä. No tyylinsä kullakin.

Olihan se heppu aika pettyneen ja happaman oloinen kun saapuessaan takaisin istuttiin siinä vierekkäin 😅
Jospa just sen vuoks tilaskin kun ei ollut sitä jonoa sillä hetkellä.🤷‍♀️
 
  • Haha
Reactions: setis
Jospa just sen vuoks tilaskin kun ei ollut sitä jonoa sillä hetkellä.
No siinä oli ihan rauhallista kokoajan ennen ja jälkeen. Kyllä mä miesten ketkut tiedän 😏

Eihän siinä mitään pahaa, sinkut haluavat tutustua/iskeä sinkuiksi luulemiaan kiinnostavia tapauksia. En ymmärrä miehiä jotka äityvät suuttumaan tai jopa väkivaltaisiksi jos joku toinen mies katsoo heidän naistaan tai vaihtaa pari sanaa, se kertoo heikosta itsetunnosta ja liiallisesta mustasukkaisuudesta.

ltse oon ihan tyytyväinen kun muutkin miehet katsoo naistani sillä silmällä, ymmärtävät naiskauneudesta päälle. Ja tää nykyinen eksoottisen kaunis salarakkaani on kyllä ihan omaa luokkaansa. Viime kesänä oltiin syömässä ja uimarannalla lähikaupungissa hänen kanssaan, kyllä päitä kääntyi kun hän sipsutteli minihameessa ja korkkareissa, pitkä musta tukka hulmuten 😍
 
vierailija
Joku itseään 26-vuotiaaksi mieheksi väittävä henkilö tuli chatissa 2000-luvun alussa ehdottelemaan, että "Saanko laittaa pallin peppuusi". Taisi olla pikemminkin kaksi 13-vuotiasta es-jonnea yhden 26-vuotiaan miehen sijaan.
 
vierailija
No siinä oli ihan rauhallista kokoajan ennen ja jälkeen. Kyllä mä miesten ketkut tiedän

Eihän siinä mitään pahaa, sinkut haluavat tutustua/iskeä sinkuiksi luulemiaan kiinnostavia tapauksia. En ymmärrä miehiä jotka äityvät suuttumaan tai jopa väkivaltaisiksi jos joku toinen mies katsoo heidän naistaan tai vaihtaa pari sanaa, se kertoo heikosta itsetunnosta ja liiallisesta mustasukkaisuudesta.

ltse oon ihan tyytyväinen kun muutkin miehet katsoo naistani sillä silmällä, ymmärtävät naiskauneudesta päälle. Ja tää nykyinen eksoottisen kaunis salarakkaani on kyllä ihan omaa luokkaansa. Viime kesänä oltiin syömässä ja uimarannalla lähikaupungissa hänen kanssaan, kyllä päitä kääntyi kun hän sipsutteli minihameessa ja korkkareissa, pitkä musta tukka hulmuten


Onko setis m1es:hen alter ego ? On käynyt mielessä.
 
  • Haha
Reactions: setis
vierailija
No hyvä, mutta miten erilaisia mielipiteitä naisten ihailun kohteista muut miehet toisivat, en oikein ymmärrä?

Kiihottaako heitä tuntemiasi esim. naisten jalkapohjat, varpaanvälit, korvakäytävät ja sieraimet, vai?

"Nykyinen eksoottisen kaunis salarakkaani on kyllä ihan omaa luokkaansa. Viime kesänä oltiin syömässä ja uimarannalla lähikaupungissa hänen kanssaan, kyllä päitä kääntyi kun hän sipsutteli minihameessa ja korkkareissa, pitkä musta tukka hulmuten"


Onko tämä sinun eksoottinen mustatukkainen rakastajattaresi kenties aasialainen?
 
vierailija
"Nykyinen eksoottisen kaunis salarakkaani on kyllä ihan omaa luokkaansa. Viime kesänä oltiin syömässä ja uimarannalla lähikaupungissa hänen kanssaan, kyllä päitä kääntyi kun hän sipsutteli minihameessa ja korkkareissa, pitkä musta tukka hulmuten"


Onko tämä sinun eksoottinen mustatukkainen rakastajattaresi kenties aasialainen?

Vaimo taisi olla muistaakseni kuitenkin suomalainen.
 
"Nykyinen eksoottisen kaunis salarakkaani on kyllä ihan omaa luokkaansa. Viime kesänä oltiin syömässä ja uimarannalla lähikaupungissa hänen kanssaan, kyllä päitä kääntyi kun hän sipsutteli minihameessa ja korkkareissa, pitkä musta tukka hulmuten"


Onko tämä sinun eksoottinen mustatukkainen rakastajattaresi kenties aasialainen?
Kyllä on, ja upea onkin 😍
 

Yhteistyössä