Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kiitos =) Löysin sen kirpputorilta, maksoi 8 euroa. Maalasin ihan itse ja olin itsekin tyytyväinen lopputulokseen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulle olisi aivan liian tummaa, ahdistaisi.
Tuo on kuiten pirun hieno tuo punainen lipasto/kaapisto tms.
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ne sellaiset isot viuhkat, joita joskus 80-luvulla? laitettiin seinälle koristeeksi :x
Kaikki kitschiset pienet kipsi- ja posliiniesineet kirjahyllyllä tai lipaston päällä.
Viinapullot ja lasiovinen baarikaappi kirjahyllyssä.
Kiitos =) Se senkki on ihan kirpparilta löydetty, oli alunperin ruskea ja aika huonossa kunnossa. Hioin ja maalasin sen uudestaan ja tollanen siitä sitten tuli. Mä näin just netissä Espoon kierrätyskeskuksessa myös yhden ihanan senkin, mutta pirulainen kun mulla ei ole sitä ajokorttia, niin enhän mä sitä pääse sieltä hakemaan.Alkuperäinen kirjoittaja Qunneli:Tykkäsin. Punainen senkki on ihana -onko se vanha? Taidat olla löytöjen tekijä? Mustassa on särmää, sillä ei kaikki osaa sisustaa -mutta olet onnistunut hienosti. :flower: Tämä Keittiönoidalle!
Tänks, sieppari toimii =)Alkuperäinen kirjoittaja bella:Keittiönoidalla on tyylikäs makkari. Toimiiko unensieppaaja?
Alkuperäinen kirjoittaja hui:Ne sellaiset isot viuhkat, joita joskus 80-luvulla? laitettiin seinälle koristeeksi :x
Kaikki kitschiset pienet kipsi- ja posliiniesineet kirjahyllyllä tai lipaston päällä.
Viinapullot ja lasiovinen baarikaappi kirjahyllyssä.
Mä sain viikonloppuna idiksen, miten remontoin ja sisustan olohuoneen. Ja nyt harmittaa vietävästi, että vein kaikki pitsiliinat kirpparille :/ Noh, pitää lähte kirpparille etsimään pitsiliinojaAlkuperäinen kirjoittaja hohooo:HEHEE!
Mulla oli -80-luvulla just semmonen hervottoman kokoinen viuhka, musta, jossa kullan väristä ja valkoista, lintuja oksalla, japanilaistyyppinen kuva.
En raskinut nakata roskiin, ja kun en tiennyt mitä tehdä kammotukselle, jota en seinälle halunnut, raahasin muutosta toiseen mukanani.
Nyt on ISO asunto, tosi iso. Yläkerran aulassa on semmonen kulmaus, minne halusin jotain isoa, ja kas, retroviuhka löysi paikkansa![]()
Muutama on sanonut, että se on upea. Alkaa siis kohta olla muotia taas![]()
Posliiniesineitäkin oli kakarana, kuuluu tiettyyn vaiheeseen kun omaa kotia rakennetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on makkarissa tällaistaAlkuperäinen kirjoittaja Qunneli:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varmaan kaikki se, mitä mulla on makkarissaTosin mä tykkään.
Mitä sulla on makkarissa?
![]()
Minulla on kirjava lajitelma kukkaruukkuja, koska tykkään kasveista. Eikä aina voi olla ruukkuja vaihtamassa mieluiseen -tietty voi käyttää suojaruukkuja. Mutta ei aina jaksa.
Tavoitteena harmoninen kokonaisuus, liika krääsä häiritsee minua. Mutta minkäs teet, perheessä kun asuu useampi sielu -osa tykkää sälästä.
Rikki menevät huonekalut ovat ärsyttäviä jo taloudellisesti.
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html
Tosin siellä on jo muutakin "tyyliin" sopivaa, joita ei vielä kuvissa ole.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Tänks, sieppari toimii =)Alkuperäinen kirjoittaja bella:Keittiönoidalla on tyylikäs makkari. Toimiiko unensieppaaja?
Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Nämä perinteiset
- siniset ja muutkin värilliset mukamuhkeat nahkasohvat (yleensä sotkasta ja mallia 2+3)
- tuuletinlamppu
- pyökinvärinen kotialttari (siis tv-tason ja kirjahyllyn yhdistelmä )
- kirjahyllyt ilman kirjoja
- liian iso tv pienessä tilassa (ellei sit kyseessä erityisesti kotiteatterihuone tms)
- perinteinen mäntyinen pirttikalusto kerrostalossa (jonnekin oikeaan maalaispirttiin voi sopiakin)
-baaritiski kotioloissa (kerrostalokaksion olohuoneen nurkassa ihan super :x )
- muovikukat
- muoviset puutarhakalusteet
- valkoiset keittiön kaapit, joissa reunoissa pyökinväristä (lähes kaikissa n vuonna 2000 rakennetuissa vuokrakämpissä on tälläiset ällötykset)
yms yms
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Alkuperäinen kirjoittaja kiroämmä:Nämä perinteiset
- siniset ja muutkin värilliset mukamuhkeat nahkasohvat (yleensä sotkasta ja mallia 2+3)
- tuuletinlamppu
- pyökinvärinen kotialttari (siis tv-tason ja kirjahyllyn yhdistelmä )
- kirjahyllyt ilman kirjoja
- liian iso tv pienessä tilassa (ellei sit kyseessä erityisesti kotiteatterihuone tms)
- perinteinen mäntyinen pirttikalusto kerrostalossa (jonnekin oikeaan maalaispirttiin voi sopiakin)
-baaritiski kotioloissa (kerrostalokaksion olohuoneen nurkassa ihan super :x )
- muovikukat
- muoviset puutarhakalusteet
- valkoiset keittiön kaapit, joissa reunoissa pyökinväristä (lähes kaikissa n vuonna 2000 rakennetuissa vuokrakämpissä on tälläiset ällötykset)
yms yms
Täältäkin löytyy nuo järkyttävät keittiön kaapit, et uskokkaan miten myös inhoan niitä :x
Alkuperäinen kirjoittaja ihan kauheaa:täytetyt eläimet!!! En voi ymmärtää kuka pitää sellaisia olohuoneessaan
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Alkuperäinen kirjoittaja Qunneli:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html
Tosin siellä on jo muutakin "tyyliin" sopivaa, joita ei vielä kuvissa ole.
Wau! musta on upeeta että toi sun makkari tuntuu kuvastavan sua. Hhmm noi unisiepparit osu kummasti silmiin...sitä lukee sun viestejä eritavalla tän kuvan jälkeen
Makkari on kyllä varsin "mun näköinen" =) Odotan innolla, että pääsisin ompelemaan sinne sänkypeitettä. Kankaat on jo olemassa, mutta olen nyt jo kymmenettä päivää "kahden asunnon loukussa" eli huushollaan kahta kortteeria. Onneksi likka tulee huomenna kotiin ja ehdin taas tehdä muutakin kuin sukkuloida edes takaisin. Laitan sitten uusia kuvia, kunhan saan sen peitteen valmiiksi. Petivaatteet olen jo hankkinut sisustukseen paremmin sopiviksi kuin tuo sininen.Alkuperäinen kirjoittaja Yap:Wau! musta on upeeta että toi sun makkari tuntuu kuvastavan sua. Hhmm noi unisiepparit osu kummasti silmiin...sitä lukee sun viestejä eritavalla tän kuvan jälkeen