V
vieras
Vieras
Mitkä ovat kauniin sisustuksen tappajia, sellaisia hirvityksiä, joista ette pidä? Nyt kaikki mielipiteet kehiin.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Minulla ei taida olla varaa mielipiteeseen, kotimme sisustettu pienellä rahalla sieltä täältä haalituilla huonekaluilla, olohuoneen verhotkin jotain anopin meille kantamaa kierrätyskamaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nomena:Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:Minulla ei taida olla varaa mielipiteeseen, kotimme sisustettu pienellä rahalla sieltä täältä haalituilla huonekaluilla, olohuoneen verhotkin jotain anopin meille kantamaa kierrätyskamaa![]()
Eiköhän sullakin ole varaa mielipiteeseen.Voihan sitä aina haaveilla.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varmaan kaikki se, mitä mulla on makkarissaTosin mä tykkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Millimenninkäinen:Paksut kehykset maisematauluissa, muoviverhot ja -pöytäliinat, erilaiset taulut ym, seinäkoristeet läiskitty seinille miten sattuu, koko huoneen täyttävät koristekirjahyllyt, muovimatot, tekokukat, sähköjouluvalohärdellit.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Kaikista pahin on asunto, joka on ahdettu täyteen kaikkea. Ja kirjahylly, joka on täynnä pikkutavaraa :x
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Alkuperäinen kirjoittaja Millimenninkäinen:Paksut kehykset maisematauluissa, muoviverhot ja -pöytäliinat, erilaiset taulut ym, seinäkoristeet läiskitty seinille miten sattuu, koko huoneen täyttävät koristekirjahyllyt, muovimatot, tekokukat, sähköjouluvalohärdellit.
Onko muoviverhoja olemassa??
Mulla on makkarissa tällaistaAlkuperäinen kirjoittaja Qunneli:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varmaan kaikki se, mitä mulla on makkarissaTosin mä tykkään.
Mitä sulla on makkarissa?
![]()
Minulla on kirjava lajitelma kukkaruukkuja, koska tykkään kasveista. Eikä aina voi olla ruukkuja vaihtamassa mieluiseen -tietty voi käyttää suojaruukkuja. Mutta ei aina jaksa.
Tavoitteena harmoninen kokonaisuus, liika krääsä häiritsee minua. Mutta minkäs teet, perheessä kun asuu useampi sielu -osa tykkää sälästä.
Rikki menevät huonekalut ovat ärsyttäviä jo taloudellisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla on makkarissa tällaistaAlkuperäinen kirjoittaja Qunneli:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Varmaan kaikki se, mitä mulla on makkarissaTosin mä tykkään.
Mitä sulla on makkarissa?
![]()
Minulla on kirjava lajitelma kukkaruukkuja, koska tykkään kasveista. Eikä aina voi olla ruukkuja vaihtamassa mieluiseen -tietty voi käyttää suojaruukkuja. Mutta ei aina jaksa.
Tavoitteena harmoninen kokonaisuus, liika krääsä häiritsee minua. Mutta minkäs teet, perheessä kun asuu useampi sielu -osa tykkää sälästä.
Rikki menevät huonekalut ovat ärsyttäviä jo taloudellisesti.
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html
Tosin siellä on jo muutakin "tyyliin" sopivaa, joita ei vielä kuvissa ole.