Mauttomimmat sisustuselementit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ne sellaiset isot viuhkat, joita joskus 80-luvulla? laitettiin seinälle koristeeksi :x
Kaikki kitschiset pienet kipsi- ja posliiniesineet kirjahyllyllä tai lipaston päällä.
Viinapullot ja lasiovinen baarikaappi kirjahyllyssä.

-tekokukat
-isot viuhkat
-räsymatot
-puhviverhot
-pitsipöytäliinat/sängynpeitteet/verhot
-nahkasohvat
-sotkan lastolevykirjahyllyt, varsinkin pyökin sävy
-pirttikalusto
-moderneita huonekaluja ja antiikkia rintarinnan
-boordit
-pikkukukalliset, vaaleat tapetit

mm. näistä en itse henkilökohtaisesti lämpeä :D

Onko tuossa Sotkassa nyt erityisesti jotain vikaa, vai tarkoitatteko ylipäänsä kaikkia ns. halpishuonekalu-ketjuja?

Minä en tykkää (monet näistä jo mainittukin):
-liiallisesta keskenään epäsopivien värien yhdistelystä
-kirjahylly/tv-taso yhdistelmä, varsinkin kaikkea roinaa täyteen tungettuna
-pyökki ja kirsikka värinä
-puutarhatontut
-sohvissa puiset jalat, jotka vielä usein koukeroiset ja muotoillut
-kuvioidut/riemunkirjavat sohvat
-kaikki on valkoista
-nahkasohvat
-pirttikalusto, mäntypaneelit, boordinauha keskellä seinää
-avoinaiset hyllyt, jossa kaikki tavara esillä
-se, että tila on tungettu liian täyteen tavaraa ja roinaa, kaikki on esillä levottoman näköisesti.
-miljoona erilaista kukkaruukkua samassa huoneessa

Lisää vielä :)
-maisemataulut raskailla puukehyksillä
-posliinipatsaat
-miniviinapullot esillä
-ikean muovikrääsä
-keinutuoli
-sellaiset muhkeat nojatuolit joissa tulee jalkatuki vipua vääntämällä

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Minulla ei taida olla varaa mielipiteeseen, kotimme sisustettu pienellä rahalla sieltä täältä haalituilla huonekaluilla, olohuoneen verhotkin jotain anopin meille kantamaa kierrätyskamaa :)

Eiköhän sullakin ole varaa mielipiteeseen. :) Voihan sitä aina haaveilla. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nomena:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttösenäiti:
Minulla ei taida olla varaa mielipiteeseen, kotimme sisustettu pienellä rahalla sieltä täältä haalituilla huonekaluilla, olohuoneen verhotkin jotain anopin meille kantamaa kierrätyskamaa :)

Eiköhän sullakin ole varaa mielipiteeseen. :) Voihan sitä aina haaveilla. ;)

No itse en pidä ollenkaan musta-kromi-yhdistelmästä.
Haaveilen että saisin sisustaa kaiken seinien värejä myöten juuri sellaiseksi kuin itse haluan. Kahden kompromissikyvyttömän taloudessa se on tosi vaikeaa (ja siksi nuo anopin tuomat verhot roikkuvat ikkunassa ehkä vielä toisenkin ikuisuuden..)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Varmaan kaikki se, mitä mulla on makkarissa :D Tosin mä tykkään.

Mitä sulla on makkarissa?

:D

Minulla on kirjava lajitelma kukkaruukkuja, koska tykkään kasveista. Eikä aina voi olla ruukkuja vaihtamassa mieluiseen -tietty voi käyttää suojaruukkuja. Mutta ei aina jaksa.

Tavoitteena harmoninen kokonaisuus, liika krääsä häiritsee minua. Mutta minkäs teet, perheessä kun asuu useampi sielu -osa tykkää sälästä.

Rikki menevät huonekalut ovat ärsyttäviä jo taloudellisesti.

Paksut kehykset maisematauluissa, muoviverhot ja -pöytäliinat, erilaiset taulut ym, seinäkoristeet läiskitty seinille miten sattuu, koko huoneen täyttävät koristekirjahyllyt, muovimatot, tekokukat, sähköjouluvalohärdellit.

Alkuperäinen kirjoittaja Millimenninkäinen:
Paksut kehykset maisematauluissa, muoviverhot ja -pöytäliinat, erilaiset taulut ym, seinäkoristeet läiskitty seinille miten sattuu, koko huoneen täyttävät koristekirjahyllyt, muovimatot, tekokukat, sähköjouluvalohärdellit.

Onko muoviverhoja olemassa??

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Alkuperäinen kirjoittaja Millimenninkäinen:

Onko muoviverhoja olemassa??

Juu, on ainakin muovisia salusiineja.....pitsikuvioilla, nam!

Mun mielestä kauheista kauhein on se semmoinen lamppu, jossa on isot, rottinkiset propellit. Siis jonkun sortin ilmastointijuttu. Aivan kauhea!!! Eikä muovimatotkaan abloodeja aiheuta..

Itse en näitä laittaisi, mutta silti olen käynyt kodeissa, joihin on sopinut hyvin. Toisaalla taas ei ole sopinut, mutta ei kuitenkaan pilannut sisustusta.

-Isot ja painavan näköiset puukehykset tauluissa.
-Joka paikka täynnä pientä tavaraa
-viinapullot koristeina ja niihin liittyvä krääsä (mm.cocktail-tikut ja snapsilasit)
-Verhot, jotka on kiinnitetty liian vähillä "nipsuttimilla" (en saa päähän oikeaa nimeä)

Yleensä silmään pistää ennemmin sellainen yleinen yhteensopimattomuus, kuin yksityiskohdat. Ja itselläni on hyvin paljon kaikkea, mitä tässäkin pinossa on mainittu.

Alkuperäinen kirjoittaja Qunneli:

Minulla on kirjava lajitelma kukkaruukkuja, koska tykkään kasveista. Eikä aina voi olla ruukkuja vaihtamassa mieluiseen -tietty voi käyttää suojaruukkuja. Mutta ei aina jaksa.

Tavoitteena harmoninen kokonaisuus, liika krääsä häiritsee minua. Mutta minkäs teet, perheessä kun asuu useampi sielu -osa tykkää sälästä.

Mulla on makkarissa tällaista
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html
Tosin siellä on jo muutakin "tyyliin" sopivaa, joita ei vielä kuvissa ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Qunneli:

Mulla on makkarissa tällaista
http://www.saunalahti.fi/~simppeli/A2/makkari.html
Tosin siellä on jo muutakin "tyyliin" sopivaa, joita ei vielä kuvissa ole.

Mulle olisi aivan liian tummaa, ahdistaisi.

Tuo on kuiten pirun hieno tuo punainen lipasto/kaapisto tms.

Yhteistyössä