Maustatteko mannapuuron sokerilla vai suolalla?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no keittämisvaiheen lopuksi ripaus suolaa kattilaan. sit kun puuro on lautasella niin siihen päälle ripottelen sokeria ja kanelia, jos en laita marjoja tai hilloo tai jotain soppaa.
 

Kuumimmat

Yhteistyössä