V
vierailija
Vieras
No kyllä tää touhu myös Vantaan lähiössä on suht tolkutonta, asun itse tälläisessä lähiössä ja jos ghettoutuminen jatkuu tähän malliin, niin muutan muualle. On se vaan jumalauta kun kaikkien pitää ahtautua samaan paikkaan, on omat kylähullut, nistit, juopot ja mamut niin kyllä siitä saadaan sellainen soppa, että täysjärkinen miettii jo muuttoa muualle.
Mulla ei ole ketään vastaan yhtään mitään, en vain jaksa kuunnella ja katsoa tätä touhua ja jos tälläinen lähiö on jonkun mielestä unelmaa johon pitää pyrkiä täytyy tämän ihmisen olla mielisairas. Jopa jenkeissä jokainen tummaihoinen muuttaa pois lähiöistä heti kun siihen tulee mahdollisuus kuka jaksaa päivästä toiseen katsella kaikenmaailman perseilyä ja sekoilua.
Mulla ei ole ketään vastaan yhtään mitään, en vain jaksa kuunnella ja katsoa tätä touhua ja jos tälläinen lähiö on jonkun mielestä unelmaa johon pitää pyrkiä täytyy tämän ihmisen olla mielisairas. Jopa jenkeissä jokainen tummaihoinen muuttaa pois lähiöistä heti kun siihen tulee mahdollisuus kuka jaksaa päivästä toiseen katsella kaikenmaailman perseilyä ja sekoilua.