Matut ja suvakit yhdessä saareen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kyllä tää touhu myös Vantaan lähiössä on suht tolkutonta, asun itse tälläisessä lähiössä ja jos ghettoutuminen jatkuu tähän malliin, niin muutan muualle. On se vaan jumalauta kun kaikkien pitää ahtautua samaan paikkaan, on omat kylähullut, nistit, juopot ja mamut niin kyllä siitä saadaan sellainen soppa, että täysjärkinen miettii jo muuttoa muualle.

Mulla ei ole ketään vastaan yhtään mitään, en vain jaksa kuunnella ja katsoa tätä touhua ja jos tälläinen lähiö on jonkun mielestä unelmaa johon pitää pyrkiä täytyy tämän ihmisen olla mielisairas. Jopa jenkeissä jokainen tummaihoinen muuttaa pois lähiöistä heti kun siihen tulee mahdollisuus kuka jaksaa päivästä toiseen katsella kaikenmaailman perseilyä ja sekoilua.

Suomea ei voi jakaa kahtia, joten ei voi sanoa että toiset saa päästää tänne ketään. Ei vaikka heidän ideologiansa olisi kuinka auttaa kaikkia hädänalaisia koko maailmassa. Mutta autetaan paikan päällä! Se osa kansasta joka haluaa auttaa, todellakin voisi auttaa. He voisivat itse laittaa omat rahansa hyväntekeväisyyteen ja sitten toisaalta muita ei siihen velvoitettaisi. Nämä maailmanparantajat voisivat antaa rahansa ja tehdä vapaaehtoistyötä paikanpäällä. He voisivat edistää politiikkaa joka auttaisi tilannetta paikanpäällä ja tinkiä omasta elintasostaankin auttamisen tähden. He voisivat ohjata jopa lapsilisänsä oman pankkitilinsä kautta suoraan syyriaan...

Eiku hetkonen... eikös se nytkin ole jo laillista ja mahdollista? Eiku siis mitenkä hä?! Eikai ne tarkoittanut että mun on pakko... eeeiii, ei ne varmaan sitä nyt sentään tarkoittaneet. Että heidän ideologia ja mun pakko... eiii... ei ne sitä voineet tarkoittaa.

Onhan tuota tutkittu ympäri maailmaa, ja kaikissa sama tulos. Kun maahanmuuttajien määrää kohoaa yli kriittisen pisteen, alkuperäisväestö muuttaa muualle.
Mikähän mahtaa olla se kriittinen piste? Saamelaisiakin on ollut etelässä kauan sitten mutta ovat siirtyneet poroineen pois muun porukan edestä?

Pelkosenniemi esimerkiksi on syntynyt pelkästään yhdestä Pelkosen väestä, jotka pakenivat Pohjanmaalta pohjoiseen - en muista, mitä pakenivat. Veronkantoako? Onhan noista monenmonta elokuvaakin. Yks aika hyvä oli mulla tallessa, lasten piirretty Olipa kerran Löytöretket. Kannattaa katsoa. Mut onhan usein ensin ollut se tarina tai kirja, mutta yleensä alussa oli liike... ks linkin taa.

Australiassa on koko kansa karkoitettuja brittejä, vankeja plus ne harvat alkuperäiskansat;-)

No kyllä tää touhu myös Vantaan lähiössä on suht tolkutonta, asun itse tälläisessä lähiössä ja jos ghettoutuminen jatkuu tähän malliin, niin muutan muualle. On se vaan jumalauta kun kaikkien pitää ahtautua samaan paikkaan, on omat kylähullut, nistit, juopot ja mamut niin kyllä siitä saadaan sellainen soppa, että täysjärkinen miettii jo muuttoa muualle.

Mulla ei ole ketään vastaan yhtään mitään, en vain jaksa kuunnella ja katsoa tätä touhua ja jos tälläinen lähiö on jonkun mielestä unelmaa johon pitää pyrkiä täytyy tämän ihmisen olla mielisairas. Jopa jenkeissä jokainen tummaihoinen muuttaa pois lähiöistä heti kun siihen tulee mahdollisuus kuka jaksaa päivästä toiseen katsella kaikenmaailman perseilyä ja sekoilua.
:(

Mä en vaan enää jaksa ymmärtää. En pysty ymmärtämään miksi he haluavat tänne terroristeja ja päänkatkojia.
Eli suvakit ja matut pitää sijoittaa yhdessä johonkin suljetulle alueelle elämään unelmaansa todeksi.
Samalla suvakit kustantavat matuille ruuan ja discorahaa.

Loistava ajatus. Ei menisi kuin vuosi ja tämä SuMa-maa olisi konkurssissa ja täydellisen hallitsemattomassa väkivallan ja sekasorron kierteessä. Normaalit suomalaiset voittaisivat ja Suomi voittaisi ja tietenkin suvakit ja matut saisivat omassa SuMa-maassaan juuri sitä mitä haluavatkin.

Mä en vaan enää jaksa ymmärtää. En pysty ymmärtämään miksi he haluavat tänne terroristeja ja päänkatkojia.
Eli suvakit ja matut pitää sijoittaa yhdessä johonkin suljetulle alueelle elämään unelmaansa todeksi.
Samalla suvakit kustantavat matuille ruuan ja discorahaa.

En halua tänne nekä muualle yhtään päänkatkojaa tai terroristia. Enkä tiedä ketään muutakaan joka haluaisi. Ei suvakkius tarkoita sitä, eikä muutenkaan unelmani ole mahdollisimman suuri pakolaisvirta. Unelmani on ettei kenenkään tarttisi lähteä pakolaiseksi, pois kotimaastaan. Toki veroista kustannan omalta osaltani myös pakolaisten auttamista kuten jokainen. Luuletko että hallitus on pyytänyt pakolaisia ja halunnut heitä? Kuten Soinikin totesi, Suomen on vaan tehtävä osuutensa, ei voi yksinään jättäytyä syrjään, vaikka haluaisi.

Ei kukaan tuollaista jaksa eikä tuo ole kenekään unelma. Ruotsissa on jo valtava ongelma nuo ongelmalähiöt missä rikollisuus kukoistaa. Pitäis kovalla kädellä puuttua hallituksen asioihin nyt, Suomessakin on jo viitteitä ongelmalähiöiden synnystä!
Ja todellakin olen suvaitsevainen ja tätä mieltä.

On se hienoo että suvakit sensuroi eikä saa kirjoittaa mitä on mieltä.eikös suomessa pitäisi olla sananvapaus? Ei näköjään silloin kun puhuu totta..kaikki ählämit ja suvakit pitäis tästä maasta poistaa.menkää takas sinne vitun somaliaan ja suvakit voi seurata perässä jos niistä kamelin nussijoista niin pitää.

Se olis hauska ajatusleikki, että Suomi ja suomalaiset siirtyisi Somaliaan ja somalit kaikki Suomeen. Kävisi varmaan niin, että Afrikkaan syntyisi hyvinvointivaltio. Täällä pohjolassa alettaisi sotimaan ja sortamaan. Maa olisi konkurssivalmis vain viikoissa. Suomalaiset nauttisi pitkästä kasvukaudesta ja auringosta.

En halua tänne nekä muualle yhtään päänkatkojaa tai terroristia. Enkä tiedä ketään muutakaan joka haluaisi. Ei suvakkius tarkoita sitä, eikä muutenkaan unelmani ole mahdollisimman suuri pakolaisvirta. Unelmani on ettei kenenkään tarttisi lähteä pakolaiseksi, pois kotimaastaan. Toki veroista kustannan omalta osaltani myös pakolaisten auttamista kuten jokainen. Luuletko että hallitus on pyytänyt pakolaisia ja halunnut heitä? Kuten Soinikin totesi, Suomen on vaan tehtävä osuutensa, ei voi yksinään jättäytyä syrjään, vaikka haluaisi.

Kyllä mä tulkitsen Sipilän "Annan kotini pakolaisten käyttöön" ja suvakkien "Welcome refugees" bileet ja kyltit niin että kyllä heitä tänne jostain syystä oikein kutsutaan.
Eli älä sinä siinä selitä mustaa valkoiseksi. Toi humaani paskanjauhanta ei vaan enää toimi!

• Tykkää
Reactions: epek
Kyllä mä tulkitsen Sipilän "Annan kotini pakolaisten käyttöön" ja suvakkien "Welcome refugees" bileet ja kyltit niin että kyllä heitä tänne jostain syystä oikein kutsutaan.
Eli älä sinä siinä selitä mustaa valkoiseksi. Toi humaani paskanjauhanta ei vaan enää toimi!
Juuri näin! Kyllä suvakit nyt selittelevät "mutku emmä halunnu tämmöstä tänne" "eiku ei me sit kuitenkaan" TE SUVAKIT HALUSITTE SUOMEN TÄYTEEN MATUJA, ettekä välittäneet vaikka teille sanottiin monta kertaa että joukossa on päänkatkojia ja terroristeja, te ette suostuneet kuuntelemaan! Huusitte vaan rasistinatsia perkele. Nauttikaa nyt siitä mitä olette saaneet aikaan!

Yhteistyössä