Mature lady

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nahkaboy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nahkaboy

Vieras
Yhtenä iltana olin uimahallin suihkussa ja kun olin suihkussa, noin 50+ nainen tuli siivoamaan aika lähelle. Sitten alkoi kovasti ottamaan eteen kalua pestessä ja stondis oli valmis. Nainen jäi vain tuijottamaan seisokkia suu auki ja pysähtyi. Itse en ollut mitenkään hämilläni, vaan ajattelin että katsele vaan ja jatkoin peseytymistä ihan normaalisti ...

Ja mitä minä siivooja näinkään: pikkuvesselin pikkuvesselin, joka nosti päätään ja tuli... Niin kuin noilla pikkupojilla tuppaa käymään noissa ensimmäisissä seksuaalisissa kokemuksissaan. Mikähän sitä pojua niin kiihotti? Tuskin minä siivousasussani. Taisi olla se viereisen suihkun kundi.

Leppävaaran uimahallissa oli takavuosina just tollanen siivooja. Sellainen 50-kymppinen lihava täti. Se tuli aina sinne pukukaapeille samaan välikköön muka siivoamaan, kun miehet vaihtoi vaatteita. Eikä se mitään siivonnu, vaan kulleja se tiiraili. Kerran tein sille kanssa kepposen. Laskin suihkussa jääkylmää vettä munilleni. Sitten menin muina miehinä kaapille ja täti tietenkin tikkana perässä. Otin kaapista pyykeen ja laskin uikkarit alas. Sitten käännyin, niin että täti varmasti näki kylmän veden kustistamat munat. Olen muutenkin pienikaluinen ja vesi oli hilannut kivekset vatsaonteloon suojaan, joten pieni pussi roikkui tyhjänä haaroissani. Itse penis oli kutistunut parin sentin pituiseksi nahkatötteröksi vatsan alle. Kuivailin hiuksia ja pyyhkeen suojasta katselin siivooja tädin ilmeitä. Kyllä valahti akan kiimainen ilme, hänen katsellessa pikkupojan pippeliäni. Kaiken kukkuraksi vaimo parturoi karvani edellisellä viikolla, joten olin ihan porsliini sen lisäksi. Se meni aivan noloksi ja painui kasvot punaisian pois pukukaappien välistä. Sen jälkeen ei eukko tullut muniani tiiraamaan :)

Kyllä tämä oli ihan tosi juttu, eikä mikään teinipoikien tarina, sillä olen naimisissa. Ihmettelen vaan, etteikö nainen ollut ennen pippeliä nähnyt, kun niin kiinnosti ja toisaalta itse ei olisi niin helposti pitänyt kiihottua. 50+ nainen oli kyllä ihan viehättävä. Loppu.

Mikähän siinä on, että kuvitellaan, ettei nainen kiihotu alastomien miesten näkemisestä? Mua ainakin kiihottaa mielettömästi nuoret sporttikroppaiset miehet ja varsinkin, jos vielä stondaa, nam... Taidanpa vaihtaa alaa uimahalliin tai kylpylään siivoojaksi.
Kummeksuttaa myös se, että miehet eivät häiriinny naispuolisesta siivoojasta, sillä tilanne ois varmaan hieman toinen, jos naisten puolella olisi miespuolinen siivooja :) mua ei kyllä haittais yhtään...

Yhteistyössä