mattolaiturilla

  • Viestiketjun aloittaja vain taivas kattona
  • Ensimmäinen viesti
vain taivas kattona
Dii dii di di di dii... kuului kauniiden ja rohkeiden loppumusiikki. Huokaisten lähdin kohti eteistä. Johan sitä tulikin jo istuttua mutta ei auta, pakko oli lähteä mattoja pesemään, nyt kun siihen oli tuli tilaisuus. Vieläkin kiukkuisena ajattelin päiväistä riitaamme miehen kanssa, miten hän olikin joskus niin lapsellinen.

Kasasin matot ja otin ne sekä pesuaineen mukaani ja lähdin kävelemään kohti laituria. Onneksi saimme kesämökin rannalta. Laiturille päästyäni levitin ensimmäisen maton ja kastelin sen. Melkoinen määrä vettä siihen kuluikin, sillä matto oli iso, raskas ja todella pehmeä. Kastellessani sitä muistelin sitä iltaa kun uusi matto levitettiin lattialle. Ja sitä miten se ilta päättyi matolla kierimiseen.

Katselin järveä, ilta oli todella kaunis, aurinko oli jo laskemassa ja taivas näytti niin kauniilta. Olen aina ihaillut taivaan värejä, niin syvän sinisiä ja punaisia viivoja riippuen auringon sijainnista. Kiukkunikin alkoi jo laantua, vesikin piti niin rauhoittavaa ääntä.

Kunnes aloin kiehumaan uudelleen, kuinka voin olla niin aasi että unohdin ottaa juuriharjan mukaani. Joutuisin taas menemään uudelleen sisälle, vaikka matka ei ole pitkä niin kyllä kiukutti.

Huokaisten istuin laiturille, missäköhän eilen näkemäni sorsapoikue mahtaa majailla. Yht´äkkiä tunnen kädet niskassani. "Ethän ole enää vihainen ja anteeksi". No enhän minä pitkään jaksa kiukutella ja kädetkin tuntuivat niin hyviltä niskassani. Oikeastaan todella ihanilta ja johan mahanpohjassani vihlaisi ja mieleeni nousi vähän tuhmiakin ajatuksia.

Liekö miehenikin tuntenut jotain, sillä kummasti alkoi hipelöimään bikinieni naruja. Mutta eihän me nyt tässä voida, laiturilla, joku vielä näkee. Eihän täällä ketään ole ja nähkööt, mitä ihmeellistä tässä on, mieheni kuiskailee ja painaa kätensä paljastuneisiin rintoihini. Suudellessaa niskaani, tunnustelee samalla nännejäni ja silittelee ympäröivää ihoa, alkaa minuakin jo tosissaan kuumottaa. Kädet etenevät kohti vatsaani ja sujahtavat housujen sisälle. Edelleen suutelee niskaani, kaulaani ja toisella kädellään sivelee, puristelee rintojani, alkaa kevyesti hieroa pikku nupukkaani. Tunnen kiihotukseni nousevan ja odotan hänen lisäävän liikettään. Mutta hänpä pitääkin minua tiukasti otteessaan ja edelleen hieroo vain kevyesti. Pienet liikkeet nännien ja nupukan ympärillä tuntuvat tekevän minut hulluksi. Alan huohottaen että kohta olisi paras edetä, eikä vain kiusata minua. Varmuuden vuoksi ujutan käteni hänen housujensa sisäpuolella ottaen tuon pehmeän ja kovan patukan käteeni, sillä tiedän sen olevan hyvin herkkä kosketukselleni.

Mieheni äännähtää ja kallistaa minut laiturille juuri kastelemalleni matolle. Kuivana se ehkä tuntuisi mukavammalle mutta juuri nyt se on aivan sama. Mieheni repäisee housuni pois ja alkaa suudella nupukkaani. Joskin edelleen niin kevyesti että tekisi mieleni kiljaista. Mutta en kerkeä, sillä sitten hän aloittaa sellaisen kielikylvyn että silmissäni sumenee. Hän ottaa nupukkani suuhunsa ja sitä kielellään pyörittelee. Nuolee koko pimppaani ja ottaa taas nupukan. Voihikin jo aivan hulluna ja olen jo kohta menossa kohti huippua kun hän yllättäen lopettaa. Katsoo minua silmiin ruskeilla silmillään ja kysyy aivan viattomana, vieläkö olen vihainen. Vähän typerryksissä mietin että heitänkö jollain, mutta oitis hän sitten jatkaakin. Hellästi imee nupukkaani, pyörittelee kieltään ja nuolee kuin olisin jäätelötikku. Tunnen kuinka lähestyn huippua ja kuin varmuuden vuoksi työntää mies vielä sormen sisälleni. Sillä hetkellä voisin vaikka vannoa että taivas räjähti.

Hiljalleen rauhoittuessani katson virnistelevää miestä, jolla on hivenen omahyväinen ilme, tietysti viaton sellainen. Lähestyn häntä ja otan patukan suuhuni, imen hiljalleen, mikäs kiire tässä on. Tunnen peniksen kovenevan kovenemistaan, vapisevan jo...pyörittelen vielä kieltäni sen ympärille tunnustellen sen päätä. Otan sen suustani pois, nousen seisomaan ja ääneen mietiskelen että pitää lähteä juuriharjaa hakemaan. Nautiskelen mieheni ilmeestä...hetken...kunnes hän kaappaa minut syliinsä, kippaa matolle ja työntää peniksen sisääni ja aloittaa hiljakseen työnnöt, kasvoillaan ilme: mikäs kiire tässä on...Silmissäni sumenee tuntiessani päättäväisten työntöjen vaikutuksen, vielä aivoni rekisteröivät juuriharjan miehen vieressä.
 

Yhteistyössä