Ma lensin aikasemmassa vaiheessa,taisin olla rv 7 kun lensimme taalta floridasta Filippiineille. Sekin riippuu ihan henkilosta,etta voiko pahoin ja mitka asiat vaikuttaa siihen. Mulla meni lento ihan hyvin,muistaa vaan liikkua. Ehka raskauden aikana muutenkin keraantyy nestetta kroppaan ja jos on pitka lento,olisi hyva liikkua tai liikutella jasenia.
Asiaa hieman sivuten,mulla teki jotkut ruuan hajut pahaa.En kuitenkaan oksentanut. Esim. kun toissa laitoin ruokaa,jotkut ruuan hajut vaan sai aikaan sen tunteen etta oksettaa,vaikka en oksentanutkaan....