Matkustaminen ulkomaille < rv 12

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaa

Aktiivinen jäsen
17.07.2007
1 882
0
36
Varattiin siis matka etelään tänään (tai siis miehen veli varasi :) ) ja nyt tuli mieleeni,

onko teillä kokemuksia alkuraskauden aikana matkustamisesta? Lähinnä jännittää tuo pahoinvointi, ei muut...

Thänks!
 
Ma lensin aikasemmassa vaiheessa,taisin olla rv 7 kun lensimme taalta floridasta Filippiineille. Sekin riippuu ihan henkilosta,etta voiko pahoin ja mitka asiat vaikuttaa siihen. Mulla meni lento ihan hyvin,muistaa vaan liikkua. Ehka raskauden aikana muutenkin keraantyy nestetta kroppaan ja jos on pitka lento,olisi hyva liikkua tai liikutella jasenia.
Asiaa hieman sivuten,mulla teki jotkut ruuan hajut pahaa.En kuitenkaan oksentanut. Esim. kun toissa laitoin ruokaa,jotkut ruuan hajut vaan sai aikaan sen tunteen etta oksettaa,vaikka en oksentanutkaan....
 
pojua odotin käytiin silloin egypissä. en voinut pahoin . muistat vaan lennon aikana liikkua .mulle ainakin neuvolassa suosittelivat enne reissua syömään olikohan jos en väärin muista niin maito jotain tabletteja? en muista tarkkaan siitä on aikaa mut kannattaa neuvolasta kysyä
 

Yhteistyössä