Matkasängyn kokoaminen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ensin taisi olla että reunat kasaan ja sitten vasta pohja alas. Meillä ei tosin sen merkkinen sänky mutta monet kerrat pähkäiltiin tuon kanssa. Ja se pohja saa tosiaan olla todella ylhäällä ennen kuin reunat "lukkiutuu".
Minä luulen että syynä siihen olisi se ettei lapsi vahingossakaan saa sängyssä ollessaan sänkyä kasaan. =)

Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
siel on varmaan semmoset napit kankaan sisällä mistä pitää painaa,ainaki meillä on..ja se pitäis saada silleen tasasesti kasaan..äh,vaikia selittää. :saint:

:laugh: käsitin että kasaaaan... :ashamed: joo taidan mennä keittään kahvia ku meinaa väsy taas iskeä. :D

En tiedä teidän sängystä,mutta silloin kun vielä käytettiin ni piti muistaakseni olla aina pohja puolivälissä tai ylempänä ja ensin pitkät sivut. Voihan se olla et teil erilainen se mekanismi,mut luulisin et ne on aika samoi,meil oli emma matkasänky.

Ite kans taistelin kynsin ja hampain kokoamisen kanssa ja ohjeita en netistä löytänyt.. Onneksi google ehdotti tätä sivua ja emma matkasängyn sain koottua kun pohjaa otti takasin päin :) Kauan aikaa yritin pohja alhaalla taistella sivujen kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Ensin taisi olla että reunat kasaan ja sitten vasta pohja alas. Meillä ei tosin sen merkkinen sänky mutta monet kerrat pähkäiltiin tuon kanssa. Ja se pohja saa tosiaan olla todella ylhäällä ennen kuin reunat "lukkiutuu".
Minä luulen että syynä siihen olisi se ettei lapsi vahingossakaan saa sängyssä ollessaan sänkyä kasaan. =)

Siltä varalta että jollain on Z-line alu matkasänky ja sama kokoamisongelma kuin meillä niin, siinä sängyssä pitää ensin suoristaa lyhyet sivut. Vasta sen jälkeen saa painaa pohjan suoraksi, jolloin samalla myös pitkät sivut lukittuvat. Jos pitkät sivut lukittuvat ensin niin niitä lyhyitä ei saa millään suoriksi :D

Kiitos hirveästi nimimerkille Mummi. Hänen neuvonsa oli oikea. Siis ensin pohja ylös niin, että se on yli puolenvälin sivuihin nähden, sitten pitkien sivujen nosto ylös ilman että kosketaan mihinkään sen painikkeista ja se jälkeen vasta lyhyet sivut.

Ikuisesti kiitolliset, kaksi insinööriä oli ihan moilasia ilman Mummin neuvoja

Kiitos tuhannesti näistä neuvoista eli pohja ylös ja sitten helposti naksahti sivut paikoilleen :)
Noin tunti pähkäiltiin tämän kanssa, onneksi täältä löytyi apu :)

Yhteistyössä