MATKASÄNGYISTÄ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma-31

Vieras
heippa !

meinatiin ostaa matkasänky ja aloin nyt sitten miettimään että mikä olisi fiksuinta ostaa???. Tai onko niissä ylipäätään hirveästi merkkikohtaisia eroja. Tai mihin asioihin niissä kannattaisi ylipäätään kiinnittää huomiota??
Minkämerkkisiä niitä löytyy? missä hinnoissa ne liikkuu?
Muistaakseni cittarissa olen joskus katsellut sänkyä ja se taisi olla hintaluokkaa 50-60 euroa?

kiitti !!!

Mä huomioin, että olisi näppärä kantaa mukana ja kasata/purkaa. Tarpeeksi suuri, että ei jää ihan heti pieneksi ja sitten on luukku mistä tenava voi itse vähän vanhempana kömpiä. Ei kai niissä matkasängyissä niin hirveästi ominaisuuksia ole :)
Ostin mm Hobby Hall:n markkinoiman ABC-sängyn käytettynä 35€:lla ja tyytyväinen olen ollut.

Näin netissä kivan todellisen matkamallin, Samsonite -merkkisen. Oli vauva- ja taaperomallit erikseen.

Itselläni on sellainen perusmarketti malli. Ei ole kätevä kokonsa puolesta, on painava ja tilaavievä. Mutta kestävä materiaaleiltaan ja todella pitkä käyttöiältään (pituutta on enemmän kuin meidän pinnasängyssä). Lapselle ei ole kömpimisaukkoa, mutta sitä en katso puutteeksi. Parempi vain kun pysyy siellä sängyssä eikä lähde itsekseen hortoilemaan.

Me saimme matkasangyn lahjaksi ja vaikka olemmekin todella matkusteleva perhe (ainakin olleet ennen pienokaista mutta luultavasti myos tulevaisuudessa toiden vuoksi) mietimme, mita ihmetta tekisimme matkasangylla. Nykyaan joka hotellissa on pinnasangyt erikseen, tuttavien luona harvemmin luultavasti tulemme yopymaan ja talloinkin nukkuminen on ainakin ajatuksena helppo jarjestaa.

Meidan matkasanky on pinnasangyn koon luokkaa, todella tukeva, yllattavan painava, erikoisuutena patja, jonka saa yhdella painalluksella varisemaan, irroitettava mobile, jossa halutessa himmea mutta tarpeeksi valaiseva yovalo, lisaksi halutessa varilliset vilkkuvalot, vaihtuvaa rauhallista yomusiikkia, paivamusiikki (menevampi/kuuluvampi) painike erikseen, lisaksi loytyy siirreltava hoitotaso, jossa "turvavyo". Lisaksi sangyn toisessa paassa on rullat, helppo siirrella. Koko sanky taittuu mukana olevaan "matkustuspussiin", jossa sita on "helppo" kantaa mukana. Pinnat helposti puhtaana pidettavia jne. Lahitulevaisuudessa (3kk:n sisalla) meille on tulossa kaksi eri mantereiden valista matkaa, joilla molemmilla olemme noin kuukauden, silti luulen, etta hieno matkasankymme jaa kotiin. Hinnasta en tieda, luultavasti 100 euroa?

Me saimme matkasangyn lahjaksi ja vaikka olemmekin todella matkusteleva perhe (ainakin olleet ennen pienokaista mutta luultavasti myos tulevaisuudessa toiden vuoksi) mietimme, mita ihmetta tekisimme matkasangylla. Nykyaan joka hotellissa on pinnasangyt erikseen, tuttavien luona harvemmin luultavasti tulemme yopymaan ja talloinkin nukkuminen on ainakin ajatuksena helppo jarjestaa.

Meidan matkasanky on pinnasangyn koon luokkaa, todella tukeva, yllattavan painava, erikoisuutena patja, jonka saa yhdella painalluksella varisemaan, irroitettava mobile, jossa halutessa himmea mutta tarpeeksi valaiseva yovalo, lisaksi halutessa varilliset vilkkuvalot, vaihtuvaa rauhallista yomusiikkia, paivamusiikki (menevampi/kuuluvampi) painike erikseen, lisaksi loytyy siirreltava hoitotaso, jossa "turvavyo". Lisaksi sangyn toisessa paassa on rullat, helppo siirrella. Koko sanky taittuu mukana olevaan "matkustuspussiin", jossa sita on "helppo" kantaa mukana. Pinnat helposti puhtaana pidettavia jne. Lahitulevaisuudessa (3kk:n sisalla) meille on tulossa kaksi eri mantereiden valista matkaa, joilla molemmilla olemme noin kuukauden, silti luulen, etta hieno matkasankymme jaa kotiin. Hinnasta en tieda, luultavasti 100 euroa?

Alkuperäinen kirjoittaja Tia1:
Meidan matkasanky on pinnasangyn koon luokkaa, todella tukeva, yllattavan painava, erikoisuutena patja, jonka saa yhdella painalluksella varisemaan, irroitettava mobile, jossa halutessa himmea mutta tarpeeksi valaiseva yovalo, lisaksi halutessa varilliset vilkkuvalot, vaihtuvaa rauhallista yomusiikkia, paivamusiikki (menevampi/kuuluvampi) painike erikseen, lisaksi loytyy siirreltava hoitotaso, jossa "turvavyo". Lisaksi sangyn toisessa paassa on rullat, helppo siirrella. Koko sanky taittuu mukana olevaan "matkustuspussiin", jossa sita on "helppo" kantaa mukana. Pinnat helposti puhtaana pidettavia jne.

Voi elämä. En tiennyt tuollaisia vempaimia olevan olemassakaan. Vai että värilliset vilkkuvalot ja vaihtuvaa musiikkia...

:-D