Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Meillä on, hyvät on ollu.. ei valittamista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos ajattelit paljo nkäyttää niitä asfaltilla tai hiekalla, tai talvella lumisilla teilläniin sitten kannattaa hankkia mahdollisimman isopyöräiset matkarattaat. Jos vain ajat autolla kauppaan ja käytät rattaitakaupassa nii nsitten ei ole väliä millaiset ne on.
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Toi pyörien rasvausvinkki olikin hyvä![]()
Jokaisella on omat suosikkinsa rattaista, mutta mua vetoaa toi väri... Ei järkevää, mutta tunneihminenhän mä olenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Toi pyörien rasvausvinkki olikin hyvä![]()
Jokaisella on omat suosikkinsa rattaista, mutta mua vetoaa toi väri... Ei järkevää, mutta tunneihminenhän mä olenkin![]()
höh, tuo on vallan hieno väri,suosittelen
moni sanonut,että kivan pirteä väri näiden mustien,sinisten ja harmaiden (jne) joukossa =)
Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Toi pyörien rasvausvinkki olikin hyvä![]()
moni sanonut,että kivan pirteä väri näiden mustien,sinisten ja harmaiden (jne) joukossa =)
Niin, en tarkoittanut, että väri ei olisi järkevä, vaan että ostaa rattaat pelkästään värin perusteella...
Mä ihastuin tohon väriin jo ensinäkemällä ja mietinkin nyt pistäiskö jo tilaukseen, kun vielä saa...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Toi pyörien rasvausvinkki olikin hyvä![]()
Niin, en tarkoittanut, että väri ei olisi järkevä, vaan että ostaa rattaat pelkästään värin perusteella...
Mä ihastuin tohon väriin jo ensinäkemällä ja mietinkin nyt pistäiskö jo tilaukseen, kun vielä saa...![]()
jaa juu
kyllä minä suosittelen. tuon hintaluokan rattaiksi ovat hyvät.
ja joku tuolla edellä sanoi että raskaat työntää,kun 12 kg lapsi kyydissä. ei minusta. meidän pieni tyllerö on painaa hieman alle 13kg ja hyvin rullaavat eteenpäin =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja LowRider:Toi pyörien rasvausvinkki olikin hyvä![]()
jaa juu
kyllä minä suosittelen. tuon hintaluokan rattaiksi ovat hyvät.
ja joku tuolla edellä sanoi että raskaat työntää,kun 12 kg lapsi kyydissä. ei minusta. meidän pieni tyllerö on painaa hieman alle 13kg ja hyvin rullaavat eteenpäin =)
niin hyvin rullaavat meilläkin eikä ole niin raskaat! Ainoastaan sitten kun on käynyt kaupassa ja se ostoskassi on siinä lisänä. Mut luultavasti se ois kaikissa rattaissa edessä!