Matkarattaat pikkumiehelle?

Hakusessa olis matkarattaat jotka olis pienet ja kevyet, lähinnä ostoskeskuscruisailuun tai jos joskus tarvii mennä autolla kaupungille, eli ei tarvi olla maastokelpoiset eikä tule kovaan käyttöön.
Asiakkaalla on ikää vasta 3 kuukautta eli pitäisi saada selkänoja kallistettua aika makuuasentoon.

Onko ehdotuksia mitkä olis hyvät? Onko kellään ollu Carena Easy -rattaita? Entäs mitkä olis yleensä hyviä ominaisuuksia matkarattaissa että tiedän mitä kattoo kun lähtee niitä shoppaamaan?

Meillä on MacLarenit ja ne on minusta huippuhyvät. Tyttö oli tuon 3 kk kun alettiin niitä satunnaisesti käyttää, ja n. 8 kk iästä lähtien yhdistelmät hylättiin kokonaan. Talvikeleillä on sittemmin käytetty Brion kuomurattaita.

Hih! Mä Pinkee tunnistin sut tekstistä lukematta nimimerkkiä. :D

Me tarvittas matkarattaat, jotka menee mahdollisimman pieneen tilaan, mut olis kuomulliset. Siskolta oli lainassa jotkut, mut ne oli vaan vähän omia yhdistelmiä pienemmät eli ei juurikaan jääny enempi tilaa peräkonttiin. Päikkäreihin, kaupunkireissuille, pienille kävelylenkeille olis tarkotus hankkia... Lähinnä just noita reissuja ajatellen. Suosituksia?

Miten Pinkee noi MacLarenit... Onko minkä hintaset ja viekö kokooon taitettuna tilaa minkä verran (verrattuna niihin teidän yhdistelmiin... Nehän on samaa mallia ku meillä)

Pieneen kasaan menevät Carena Lieback Lux- rattaat on tosi jykevät, mutta kevyet ja suht pitkäikäisetkin :)

Meillä on Emman BMX:t, sirompina vaihtoehtoina (1kg kevyemmät, vähän pienemmät renkaat ja jalkatuki on puolet lyhkäisempi) Micot. Mä ainakin tykkään kovasti. Ainut "miinus" on pieni ns. sivuttaisliike, joka tulee kun tavarakorissa (joka on tosi iso) on painoa enemmän. Muuten superit, ulkonakin mahtavat. Ovh. n.100e, Micot on tällä hetkellä Lastentarvikkeessa 69?. BMX:iin menee helposti myös kantokassi (ainakin Emma, Carena ja Mosmo)

Alkuperäinen kirjoittaja Elppa:
Pieneen kasaan menevät Carena Lieback Lux- rattaat on tosi jykevät, mutta kevyet ja suht pitkäikäisetkin :)

meillä nämä myös ja tosi tyytyväinen olen ollut. ostettiin viime vuoden väriä,kun cittarissa oli tarjouksessa ja maksoi 75,- euroa. uutuusvärit vissiin 89,- tai 99,-..

menee pieneen tilaan ja on tukevat.on kuomulliset ja selkänojan saa säädettyä lähes makuuasentoon. =)

tässä kuvakin vielä.

Suzyanne
Meillä nämä, Kiddy Klick n move- rattaat. Ovh. 219 e . Näihin saa myös Kiddy- turvakaukalon liitettyä adaptereilla travel systemiksi. Selkänojan saa makuuasentoon ihan pientä vauvaa varten, ja istuinosan saa käännettyä työntäjään päin. Tavarakori on tosi hyvä ja tilava. Rattaat on tosi ketterät ja kevyet, mutta kuitenkin tukevat. Olen ollut tosi tyytyväinen näihin, suosittelen lämpimästi.

Yhteistyössä