Matkajokeri???

Hei!
Olen lähdössä äkkilähdöllä 4-vuotiaan tyttäreni kanssa Teneriffalle tai Gran Canarialle. Onko kukaan ollut reissussa, ettei ole etukäteen tiennyt hotellia? :attn: Millaisia kokemuksia? :wave: Olemme lähdössä ennen hiihtolomia, parin viikon sisään... =)

en lasten kanssa kokeilisi. Kyllä noissa kohta tapahtuvissa lähdöissä varmaan ihan määriteltyjäkin majoituksia on, jolloin tiedät tarkkaan mitä saat. Luulisin valinnanvaraa vielä löytyvän jos yhden lapsen kanssa lähdet eikä matkan määränpää ole mikään tietty vaan riittää esimerkiksi "rittävästi lämpöä" tai "lasten huvipuisto/vesipuisto lähellä".
Lasten kanssa matkustaessa satsaan todella sen verran enemmän että haluan tietää minne menen, vaikka enemmän me matkustellaan niin että varataan vain lennot ja liikutaan sitten perillä ominpäin ja jopa vuokrataan auto tai mennään junalla ja yövytään loman aikana eri paikkakunnillakin.
Mutta sen haluan tietää mihin menen ja varsinkin talvilomalla haluaisin tietää esim sen onko hotellissa lasten uima-allasta tai onko uimaranta miten lähellä ja millaiset kulkuyhteydet sinen on.

Mäkin oon ollut yksin vaikka minkälaisissa majoituksissa, mut en lähtis lapsen kanssa niin, etten tiedä mihin menen. Usein saa sellaisiakin matkoja edullisesti, et hotellin tietää etukäteen. Niihin oon aina ollut ihan tyytyväinen.

kerran olen ollut jokerimatkalla, eli ei tiedetty hotellia eikä edes kaupunkia(ibizalla). tuosta reissusta on jo aikaa mutta sillon ainakin sanoivat että "huonolla tuurilla" voi joutua vaikka hotellia vaihtamaan kesken loman. Meidän ei kuitenkaan tarvinnut vaihtaa ja hotellikin oli ihan "ok". Lapsen kanssa en kyllä lähtis jokerimatkalle.

Me ollaan oltu ainakin kolmella jokerimatkalla ja kaikista parhaat hotellit ollu. (****) Sesonkiaikana en lähtisi mutta esim. keväällä ollaan oltu Rodoksella. Eipä ne matkanjärjestäjätkään siitä hyödy, jos asiakas laitetaan huonoon hotelliin (jos siis parempiakin on tarjolla).
Ja luultavasti keväällä mennään taas 10-kuisen kanssa.

Me ollaan oltu joskus, kerran päästiin viiden tähden hotelliin, mutta yleensä vähän heikompitasoiseen :(
Minulle on ollut tärkeintä, että aamukahvi/pala kuuluu joka tapauksessa, kun en halua aamulla ensimmäiseksi alkaa ruokaa etsimään...
Kaikkein huonotasoisimmat hotellit olen nähnyt Bulgariassa, mutta kyllä sielläkin nukkumaan pystyi =)
Voisin kyllä lasten kanssa lähteä matkajokeri matkalle, jos kohteessa ei ole kovin kuumaa, nimittäin joissa jokereissa ei aina ole ilmastointia ja missään kovin kuumassa ei lasten kans eikä ilmankaan jaksa ilman ilmastointia..

onnea
kyllä neljän vanha on jo nii iso että menee varmasti hyvin jokeri-reissukin :) no,riippuu tietysti lapsesta mutta kyl minäkin omani kanssa voisin aivan hyvin lähteä! hauskaa reissua =)

Yhteistyössä