matala HCG arvo

Olin tänään lenkillä ja yllätyin oloani: Oli jotenkin hirmu raskas olo ja meno. Jos en katsoisi mahaani musta tuntuisi että mulla on valtava maha, siis turvotusta tai sitä itseään, mutta ei kai se tavallaan vielä voi näkyä, vaikka kyllä kun katson alavatsaani varsinkin kohdun seuduilta, se näyttää hiukan kasvaneelta.

Mutta siis asia jota lenkillä hämmästyin, oli että meno ei ollu normaalia ns. kevyttä, vaan tunsin tavallaan kokoajan turvotuksen ja ikäänkuin minulla olisi nestettä tms. mahassa joka heiluisi kävellessä.

Onko teillä muilla tällaisia tuntemuksia/onko ollut rv 6-7? Yleensä käyn lenkillä/juoksee, aerobigissä, vesijuoksee yms. mut nyt ei tunnu yhtään siltä että voisi tässä olotilassa käydä bicissä hyppimässä..

Tiinuli minulla 6+3 näkyi yksi alkio sykkeineen ja yksi ruskuaispussi. Sanottiin, että toinen on yrittänyt kiinnittyä, mutta epäonnistunut. Sitten kahden viikon ulkomaanmatkan jälkeen ultrassa näkyi toinen alkio sykkeineen. Myöhäinen kiinnittyminen ? Nyt ikää molemmilla kome vuotta. Pidän peukkuja puolestasi !!!

Onpas täälläkin hiljasta.. Täällä elellään rv. 8, ihan hyvä olo on ollut. Vieläkään ei uskalla oikee kertoa kellekään ja kyllä sitä keskenmenoa edelleenkin pelkää..! Nyt oon huomannu et valkovuotoa on taas ilmestyny housuihin ja nälkä on aika tarkkaan 2 h:n välein. Turvonneeseen oloon olen ottanut rennietä ja kai tämä olo tästä on vähän helpottunu. Arvatkaa vaan tekiskö mieli mennä ultraan kattoo miltä tuolla masussa näyttää!;D

Yhteistyössä