Perjantaina oli uusi ultra. Lääkäri etsi ja etsi ja sanoi eka että samalta täällä näyttää ku maanantainakin..hän siinä etsi ja etsi,vitsi mikä tilanne oli ku ei tienny et onko kaikki hyvin vai ei..!
Sieltä se pieni alku sitten loppujen lopuks löyty ja sydämen syke!! =) mä en oikeesti tienny itkeäkkö vai nauraa ja tuntu ihan et oisin unessa. Tää tuntuu niin ihmeeltä..
Ultranäkymää oli hämänny/vallinnu sellainen kohta missä näky sameaa aluetta, mutta lääkäri totesi että se on vain limakalvoa mikä saattaa pian vuotaa pois, eli mun ei tartte pelästyä jos housuihin tulee punanen viiru. Tämä pieni alku oli vaan niin jemmassa tai sit se ei vaan näkyny viel maanantain ultrassa. Lääkäri epäili et se on kiinnittyny hiukan myöhemmin vaan.
Noh, palataanpa taas maan pinnalle ;D Me ei kyllä uskota ennen ku se 12 vkoa on menny, tää on näköjään NIIN epävarmaa ja arvoituksellista tämä alku ainaki..! Mutta nyt on kyllä itkun jälkeen taas niin onnellinen olo Smile Lääkäri sanoi että nyt ollaan siinä tilanteessa että 95% varmuudella tämä jatkuisi, se oli ihana ja helpottava kuulla, mut joku ne 5 psossaaki on..(anteeks tää mun ajattelutapa, mut sitä on tässä matkan varrella oppinu et ei usko mihinkään enneku näkee ja aika kuluu) Perjantaina meen taas ultraan ja katotaan mitä masuun kuuluu, varmaan lähinnä mun mielenrauhan vuoksi ;D Hämmästyin kun luein jostain et se pieni alkio kasvaa 1mm päivässä, eli sehän pitäisi sit parjantaina olla jo noin 10 mm, toivotaan että kaikki sujuu hyvin!