vieras
Hienoa! Ihana tunne huolissaan olon jälkeen!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO NYT POTKAS KAHDESTI =)
voi vitsi että säikäytti taas. HUH!
Hienoa! Ihana tunne huolissaan olon jälkeen!!!!Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat::heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja ap:NO NYT POTKAS KAHDESTI =)
voi vitsi että säikäytti taas. HUH!
kiitosta vaan sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eihän tuo ole matka eikä mikään jos oot huolestunu! Turhaa sä tuut tänne valittaan jos joku 80km liian pitkä matka!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei täällä ole ultraa ja th tietty just tänään koulutujsessa. sairaalaan matkaa 80km.Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Soita neuvolaan ja pyydä että kattoisivat ultralla. Täällä ainakin ottavat heti vastaan jos äiti on huolestunut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:22 tasan ja tässä vasemmalla kyljellä olen ja karkkia syön
Älä noista ap välitä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitosta vaan sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eihän tuo ole matka eikä mikään jos oot huolestunu! Turhaa sä tuut tänne valittaan jos joku 80km liian pitkä matka!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei täällä ole ultraa ja th tietty just tänään koulutujsessa. sairaalaan matkaa 80km.Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Soita neuvolaan ja pyydä että kattoisivat ultralla. Täällä ainakin ottavat heti vastaan jos äiti on huolestunut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:22 tasan ja tässä vasemmalla kyljellä olen ja karkkia syön
ultrallahan sitä näkee aika paljon. mutta kyllä me pärjätään ja ollaan onnellisia kunhan vaan pääsen hoitamaan vauvaa.Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:Älä noista ap välitä...Alkuperäinen kirjoittaja ap:kiitosta vaan sullekin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No eihän tuo ole matka eikä mikään jos oot huolestunu! Turhaa sä tuut tänne valittaan jos joku 80km liian pitkä matka!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei täällä ole ultraa ja th tietty just tänään koulutujsessa. sairaalaan matkaa 80km.Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:Soita neuvolaan ja pyydä että kattoisivat ultralla. Täällä ainakin ottavat heti vastaan jos äiti on huolestunut.Alkuperäinen kirjoittaja ap:22 tasan ja tässä vasemmalla kyljellä olen ja karkkia syön
Mistä tiedät, että on tulossa erityislapsi?