Masutuubi

Moi!
Mulla on ollu masutuubit ahkerasti käytössä. Pystyy hyvin käyttämään tavallisia paitoja kun on "jatkopala" välissä. Mä olen kyllä tykännyt niistä!! Odotan kolmatta ja masu on aikas iso jo vaikka aikaa olis vielä 2,5kk... =) (ylpeä masustaan :heart: ) :D
 
Mäki ajattelin tänään käydä h&m:ltä ostaa semmoisen. Siellä ei ole sillä hintaa kuin 7,90e (jossain netissä yms voidaan pyytää jopa 20e |O ) Masutuubi on sittenkin kätevä ku imettää, paidan voi huoletta nostaa ja masutuubi jää masun peitoksi:)
 
Mulla tuubi on tullut tarpeelliseksi vasta odotuksen loppupuolella kun masu on melko iso. Tuuli vaan hivelisi paljasta ihoa, jos en tuubia käyttäisi - en nimittäin raskauspaitoja ole juuri ostellut. Kiitos, Saaru, imetysvinkistä! Niinhän se taitaa olla, tuubista on hyötyä vielä synnytyksen jälkeenkin =)
 
Moikka!

Minäpäs ovelana likkana ostin H&M:ltä topin,siis sellaisen tuubitopin missä on kuminauha ylhäällä ja kokoa 42 joten varmasti mahtuu masun ympäri sit joskus,eikä maksanu ku 4,90? ja oli monia värejä!!!
 
odottaja-81
Joo,multa löytyy kans masutuubi. Ostin kangaskaupasta putkiresoria ja tein siitä itse,maksoi vain 2,60e. eli halvalla pääsi. Yhessä liikkeessä maksoi 20e. Huh!
 
Pakko vielä lisätä vinkkinä, että itse oon käyttänyt H&M:n masutuubia toppina tunikoitten ja mekkojen alla, kun paisunut rintavarustus tuppaa näyttäytymään liikaa ulkopuolisille ;)

Netistä H&M:n sivuilta näkee, missä myymälöissä äitiysvaatteita on myynnissä (H&M mama).

-Dana ja Tiku 24+3
 
Masutuubi hyvä jos ei halua satsata rahaa äippävaatteisiin niin sillä kun jatkaa paitaa ei masu paista! Mammavaatteiden hinnat todellakin on pilvissä, mutta henkkamaukankin kestäneet hyvin menossa mukana! Rintsikoihin kannattaa ehkä satsata, eikä ostaa halvimpia! Ainakin minä jo valmiiksi isorintanen niin tukea ja ryhtiä tarvitsee ja siitä voi jo vähän maksaakkin!
 
Itse ostin netistä masutuubin, mutta en ole vielä käyttänyt. Toppina saattaa olla ihan käyttökelpoinen sillä tuo on kyllä pitkä, täytyy kääntää ja sauma paistaa ikävästi paidan alta. Ehkäpä en vaan tyhmänä osaa sitä vielä käyttää :ashamed:

Pitkät topit ajaa saman asian.
 
Oman masutuubini tein vanhasta kainaloista ja hihansuista rispaantuneesta trikoopaidasta, leikkasin siis vaan vähän kainaloiden alta poikki. Ei tarvinnut edes ommella käännettä vaan on kestänyt pesutkin purkaantumatta!

Ja hinta 0 euroa!! :whistle:
 

Yhteistyössä