mä meen samoissa laskurin mukaan ja mulla on ihan järkyttävä turvotus Mun veljet on jo keskenään arvuutellu, että mahdanko olla raskaana, kun ennen niin ohut litteä minä, olenki pullea Veljenvaimo tekstas asiasta mulle, sille oon kertonu, en kenellekään muulle. Ja sillekki vain siksi, että se sai vuosi sitte vauvan, siltä on hyvä udella kaikkea =)
Hei! tässä mun ensimmäinen kuva laskurin mukaan ois meneillään 6+5 ja kuva otettu puolisentuntia sitten...ennen raskautta masu oli ihan litteä, että on tuo nyt vähän turvoksissa.
tiuhti_ En ole kyllä hoikkaa nähnytkään, mutta kiitos silti, tuli hyvä mieli kommentistasi :kiss: Mulla siis bmi ennen raskaaksituloa jo noin 31, jotta kyllä löytyy kesseliä omastakin takaa.
Kyllä Epa sinullakin taitaa jo olla ihan oikea vauvamasu ja sievä sellainen onkin!
Mä olen kanssa Jomi hymistelly täällä ittekseni kun bmi ennen raskautta oli 28 ja risat että oikein hoikka keijukainen olen minäkin (not ), mutta hyvä mieli on tyttöjen kommenteista tullut kyllä. Ja oikein söpö vauvamassu sullakin on selkeästi! :heart:
Namppis ja Jomi, kyllä teillä on ihan selvät vauvamasut jo. Ihana kun täällä on kuvia myös isomman lähtöpainon omaavista. Mullakin bmi 34. Tässä kuvaa tältä päivältä rv20+0.
Aloitan minäkin mahani näyttelyn vaikka kovin kaunis se ei olekkaan mutta minun kuitenkin... vauvamahasta ei vielä tietoakaan mutta jostain se seuraaminen on aloitettava, siis kolmas tulossa ja viikkoja 14+0
Kauniita masuja teillä kaikilla :heart: Ja nyt viimeistään pitää uskoa se, ettei tuo bmi tosiaankaan kerro mitään, kun on niin hoikan näköistä odottajaa, vaikka painoindeksi olisikin korkeampi!
Namppis Sehän näyttää kasvaneen tuosta edellisestä Ei tosiaan voi erehtyä ollenkaan, kyllä on niin selkeä ja suloinen raskausvatsa!
^^ ihana massu :heart: mua vaan huvittaa kun tuo mies on tuolla telkkarissa just masun kohtaan ja sekin vielä hymyilee ja koirakin kattoo tarkkaan vieressä!
Nostelen etusivulle, josko parin viikon päästä kehtaisi itse laittaa kuvaa. Kun tuo masu ei oo niin siro kuin suurimmalla osalla täällä ja näyttää nyt samalta kuin monen puoliväli kuva :ashamed:
mymosa, rohkeasti vaan masua esille, me ollaan kaikki erilaisia, omanlaisia ja erityisiä Rohkeasti vaan kuvaa näytille, kaikki vauvamassut ovat ihania :heart:
Minä itse painisin sen ongelman kanssa, että masu ei näy.