Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

On kyllä niin ihana ketju tämä :heart:

Hienosti on Neidillä masu kasvanut! :)

Viljonksu Ihana masu ja täällä myös satelee potkuja käteen asti! :heart:

Katjuska Voih!! Miten iiihana kaksosmasu!! :)

Santulla ja Minnuskalla myös kertakaikkiaan upeat masuset!! :)

Talvicci Onpa kaunis masu! wau!! Ja noin aikaisin jo!! :)

Tässä oma viimeinen kuvani tähän ketjuun! Jestas, miten aika on rientänyt..Vastahan lisäilin tänne ekoja turvotuskuvia alkuviikoilta :D

Tässä siis esikoismasu viikolla 20+1 :heart: ja tyttö on tänne tulossa :)


Vaniljainen ja Rinsessa 20+4 :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä se vain on kaunis tuo odottavan naisen masu! Ihania kuvia!
Pistetäämpä vaihteeksi omia päivityksiä. Ylimääräinen turvotus on vähentyny ja todellinen muoto alkaa tulla esiin.
Rv. 18+6 tai neuvolan mukaan 19 tasan



Katotaan miten omasta perspektiivistä alkaa koira katota jaloissa pyöriessä.:p

Koiksa ja Hilma - karkulainen
 
Ihania uusia masuja =) Neiti-81lla on kyllä myös jo aika iso masu, ihana :heart: Ja Sydänmaalla ei taas näy masua kuin juuri vähän... mutta kyllä se sieltä tulee. Kaverini saa lapsen heinäkuussa ja hänellä kasvoi nyt vasta, ihan yhtäkkiä parinviikonaikana todellinen vauvamasu =)

Tässä olis minun tuplamasun päivitys tältä aamulta, on kyllä hieman pimeä kuva...

rv 13+0rv 15+0

Vierellä vertailunvuoksi kuva rv 13+0 ja kyllä on masun muoto muuttunut =)

Vimpula ja Vampula 15+0 :heart: :heart:
 
Ihania vauvamasuja :) Luin tuossa että monet tuskailevat sen kanssa ettei masu kasva. Itse taas olen "kateellinen" niille odottajille joille kasvaa vain pieni tai kohtuullinen kaunis kumpu, hyvä kun muuten huomaa että odottaa. Itse alan turvota heti raskaustestin näytettyä plussaa, vatsa alkaa kasvamaan ajoissa ja loppuaikana olen niinkuin valas :D Yleensä laskettuun aikaan on vielä kovastiki aikaa kun aletaan kyselemään että etkö ole vieläkään saanut, nolona siinä sitten selittelen että vasta kuukauden (tai jopa kahden) päästä LA:LOL: Nyt viikkoja on kasassa 12 (13 vk pyörähtää juuri käyntiin) ja hoksasin että tän viikon aikana masu on ykskaks pomsahtanu niin esiin että ihmiset on alkanu kyseleen että odotanko, että se siitä raskauden salaamisesta sitten:rolleyes: Anteeksi "valitus", on tää kuiteski niin ihanaa ja syy valaana oloon on niin ihana että sen kestää:) Taianpa laittaa kameran lataukseen ja ottaa itsekin ensimmäisen masukuvan..
 

Yhteistyössä