Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

Tässä ekat kuvat minulta:

Esikoista odottelen (tosin yhdeksättä kertaa, takana siis lukuisia keskenmenoja) tänään alkoi 15. raskausviikko.
Mä olen tosi lyhyt, vaan 153cm, suhteessa pitkäjalkanen ja tosi lyhytselkänen, tässä siis tulos :LOL:
Painonmuutos kuvien välillä n. 100g, että jotain siellä on oikeesti tapahtunut.
Ainiin, ja ennen raskautta masu oli litteä..

Toivottavasti näkyy, mä olen aika käsi näiden kanssa...

kantrinen ja "Kerttu" 14+0 :heart:
 
Olen pähkäillyt muutaman päivän voiko maha näyttää jo noin selvästi vauvamasulta vai kuvittelenko vain.. Tää palsta tais olla pelastus ja taidan omaksua sen että vaikka "kaikki" tutut lapsia saaneet sanovat että ei tule näkymään vielä pitkään aikaan on se jokaisella yksilöllistä ja saan iloita siitä että masu vihdoin alkaa näkymään :) Ensimmäistä odotan ja kuvassa 17+3
 
Selasin ketjua kauas taaksepäin ja oli siellä jokunen muukin näitä alkuviikkojen turvotuksia laittanut. Mie en vaa käsitä. Viikkoja tasan 5 ja 24/7 se tollanen pömppä on. Viidettä odotan ja edellisestä synnytyksestä vain vähän yli vuosi. En voi kuin ihmetellä. Maha oli vielä ihan litteä jokunen vko sit. Mielenkiinnolla odotan sitä oikeaa vauvamahaa :D

 
Tänään tuli täyteen 12vk, sen kunniaksi uskallan laittaa ensimmäisen kuvan tänne. Verrokkina 6+0 kuva. Molemmat aamulla ennen syömistä otettuja. Turvotus iskee heti kun syö ja lähtee liikkeelle, jolloin maha näyttää tuplasti isommalta. Alkaa olla vaikea piilotella tätä :heart:

 
Viimeksi muokattu:
Upeita vauvamahoja teillä kaikilla! :) Noi kuva sarjat on hauskoja missä voi verrata kuinka on kasvanut. Selkeästi näkyy kasvu. :) Hyvää vointia kaikille!

Tässä omani rv 16+6. Siitä se pikkuhiljaa kasvaa vaan. Edellistä kuvaa laittaessa tuntu, että on iso kun mikä jo, mutta kyllä se vaan on edelleen kasvanut. :D
IMG 8112
 

Yhteistyössä