Masentunut=(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja h....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

h....

Vieras
pakko saada purkaantua jonnekkin...en siis tiedä mitä tehdä kun tuntuu että miehen kanssa ei enää tämä yhteiselo näytä sujuvan,vai onko se mun päässä kun mies ei mitään kantaa ota eikä oo suurinpiirtein kuulevinaankaan kun asian otan esille:
*seksielämän latistuminen(iha reilusti vähentynyt ja nyt minä olen se joka joutuu melkeinpä VONKAAMAAN =O
*jatkuvat riidat(mies nykyään aina jostain haukkuu,nalkuttaa huutaa jne,myös minä paha suustani ja yleensä siitä riita lähtee kun yritän saada miestä juttelemaan ja loukkaannun kun hän ei mitenkää noteeraa mitä sanon=(
Mies myös entistä enemmän juoksee omilla menoillaan ja ei enää yhtään olla kahdenkesken,esim.ku lapsi nukkumassa niin istuttiin vaan kahdestaan,katsottiin leffaa,juteltiin ja muuta mukavaa mut nykyään menee jok suoraan nukkumaan tai tekee omia juttujaan.

Noh,oli vaa pakko purkaa kun tuntuu että kaikki ei meillä ok ole,enkä syytä miestäni,minussakin on varmasti vikaa yhtälailla mutta millä ihmeen tavalla saisin hänet edes keskustelemaan näistä asioista?=(

Yhteistyössä