Masentunut ei halua hakea apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettä toivova
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä unohtui. Älkää välittäkö noon haistatteluista. Se elää jossain mielkuvitusmaailmassa yksin ja yksinäisenä. Ohittakaa sen kirjoitukset. Ne on sairaassa päässä tuotettua paskaa. Ei terve ihminen lauo tuollaisia mielipiteitä.

Siis täh? Onko se kirjoittajan kommentointia kun kirjoitan, että lääkkeiden salaa syöttö ja muukin puoskarointi on mielestäni väärin!

En enää ihmettele tuota sinuun kohdistuvaa nälvimistä, itse näköjään teet muille sitä ja nollaat muiden ajatuksia. En pidä tyylistäsi.

Valitettavasti aloitit itse nälvimisen ja mollaamisen, että katso vain peiliin ja tarkista ketjusta.

Viimeksi muokattu:
sait varmaan tarvittavan tiedon, tällä palstalla on minun kimpussani jatkuvasti muutama elli, mutta yritä ohittaa heidät vastaan jatkossa vain sinulle. Tiedän, että teillä on varmasti kovat keskustelut ja luulen, että mies on vähän tullut vastaan; älä hyväksy mitään puolittaista uskottelua, vaan vain tekoja.

Jostain syystä muistelin eilen hauskanoloista ja miellyttäväntuntuista miestä, jonka isä kuoli harvinaisen oudolla tavalla. Tapasin hänet sattumalta, mutten enää tavannut myöhemmin, enkä sitten luullut kuulevanikaan mitään, kunnes taas sattumalta sain tietää hänestä jotakin. Siitä on jo parisenkymmentä vuotta aikaa ja tuntuisi minusta ihmeelliseltä jos se tarkemmin tähän asiaan liittyisi.

Toisaalta sitä taustaa vasten kyllä ymmärtäisin hyvin, mikäli et halua mennä yksityiskohtia koskevaan käsittelyyn. Sinusta voi tuntua ettei se olisi oikein. Minustakin tuntuu että tässä tapauksessa lääkäri ei TEE oikein, mutta ON eniten oikeassa, kun EI tee mitään väärää! Ei tiedä mitä oikein voisi tehdä.
Tyttärellä ei ole valtaa eikä mahdollisuuksia, turvata oikeuksiaan. Sinulla on oikeus varjella itseäsi ja muita (mm. velvollisuus suojella lastasi).

Valitse korkeimmaksi arvoksi turvallisuus ja tärkeimmäksi tavoitteeksi suojata kaikkia ihmisiä:
I - toisten aiheuttamilta uhkilta, (viivyttelemättä) sekä
II - itsensä aiheuttamilta vaaroilta (vaarantamatta muita)

Yhteistyössä