masentavat finnit imetyksen aikana

HEI!
Löytyykö muita, joilla imetyksen aikana tullut paljon finnejä?Miten olette hoitaneet?Kauanko kestäneet?Minulla oli raskausajan loppupuolella vähän aikaa myös paljon finnejä lähinnä kaulassa, mutta nyt tilanne on todella paha.Itsetuntoni on ihan maassa ja olen todella masentunut niiden vuoksi.PItäisi olla iloinen lapsesta ja muutkin asiat ovat hyvin, mutta en vaan voi.Finnit ovat kipeitä ja niitä on todella paljon.Imetän edelleen lähes vuoden ikäistä tyttöäni ja finnit vaan pahenivat, kun jätin yöimetyksen pois.Kaikki tutut sanovat sen johtuvan hormooneista ja odota, kun et enää imetä jne., mutta minähän niistä kärsin juuri nyt.Olisiko kellään mitään vinkkiä aknen hoitoon imettäessä?

Tiedosta kiitollinen epätoivoinen äippä
 
Kärsin samasta ongelmasta, mutta lievemmässä muodossa. Mulle ei kasvoihin oikeastaan oo koskaan tullu finnejä ei edes murrosiässä, mutta käsivarsiin sitäkin enemmän. Nyt synnytyksen jälkeen finnit ovat palanneet ja niitä on mielestäni paljon enemmän kuin aikaisemmin nuorempana. Hoitokeinona olen koittanut pestä ahkerasti sienellä suihkussa, mutta enpä tiedä auttaako se. Helpotuksena tietysti mulle on se kun ne ei näy muille, joten uskon että sun tilanteessa voi mieli olla maassa. Koita kestää, ei ne taatusti ole siinä ikuisesti :hug:
 

Yhteistyössä