Masentavaa, yritän ettiä lapsille halpoja vaatteita kesäksi mutta eipä niitä juuri löydy.

• Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen halvimmat shortsit on 5e, ja paidat pyörii 5e luokkaa myös molemmille. ostaisin nyt esim 3 shortsit+paita setitä per lapsi, ja parit hatut. ja sitten lisää taas kun tulee lisää rahaa, ettei kaikkea kerralla :)

HippuTAR
[QUOTE="vieras";26088908]Jostain syystä mä en kirpparilta löydä noille pojille vaatteita

Nyt selvisi sitten sekin asia, kun mulla oli kirppispöytä. Ja sunnuntaina hain tavarat pois, niin lähes kaikki pojan vaatteet oli mennyt kaupaksi, takaisin tuli vain muutama T-paita ja yhdet farkut.

Hipputar minkä kokoisia vaatteita etsit? Mulla on jonkin verran 160-S kokoisia tytön vaatteita, ja myös saman kokoisia pojan vaatteita voi vielä löytyä.[/QUOTE]

No toi meidän likka on n. 173 cm pitkä ja käyttää kokoa 44. Isompi poika taas tarvis nyt kokoa 134.

Täytyy kyllä opetella toi etukäteen ostamisen taito. Ton teinin kohdalla se ei kyllä onnistu mutta muut pukee vielä pitkään sitä mitä mä oon ostanut.

HippuTAR
Kohta taitaa muuten olla taas MLL:n kirppis, sieltä oon joskus pojillekin jotain löytänyt.

Meillä ei oikeen onnistu poikien kesken kierrätys kun toi isompi kasvaa niin hitaasti että se kerkiää kuluttaa vaatteensa puhki. Noi 128 on nyt menny sillä pari vuotta, tosin siis nyt on ollu kasvupyrähdys ja ne on yhtäkkiä jääny pieneksi. Hyvä tietysti että välillä kasvaakin. Mutta siis sen vaatteet on suurimmaksi osaksi sen näkösiä että en rupea niitä säästelemään (pienempi käyttää nyt kokoa 104) kun tilaa on muutenkin vähän. Toki aina jää jotain sen kuntoistakin että kannattaa säästää, esim ulkovaatteet jotka jostain syystä ei sillä kulu juurikaan

Yhteistyössä