H
huono päivä
Vieras
Ei tää lopu koskaan. Mussa on joku kauhea vika, jonka takia kukaan mies ei ihastu muhun rakastumisesta nyt puhumattakaan. Kavereita kyllä riittää, jostain syystä miehet muuttuu mun seurassa jotenkin naisellisiksi, ne avautuu mulle kaikesta ja puhuu kuin "tyttöjen" välillä puhuttais. Ne siis löytää herkkyytensä mun seurassa. Mutta siihen se sitten jääkin. Ollaan hyviä kavereita, osan kanssa jopa parhaita kavereita.
Mutta mitään muuta ei koskaan. Ei ikinä.
Ahdistaa. Tuntuu pahalta.
Eikä tähän niitä iänikuisia kliseitä siitä, ettei rakkaus löydy etsimällä. Tai päinvastoin, että ei se rakkaus tule koti-ovelta hakemaan. Tai että "tuollainen katkeruus karkoittaa kaikki" jne. Mitä niitä nyt kaikkia onkaan. Ne on kuultu sataan kertaan, ja mikään ei muutu vaikka mä tekisin mitä ja olisin millainen tahansa. Se on niin nähty.
Kun vaan oppis päästämään irti siitä typerästä toiveesta, että sais kokea joskus oikean rakkauden. Mun kohdalla sitä ei tapahdu ikinä.
Mutta mitään muuta ei koskaan. Ei ikinä.
Ahdistaa. Tuntuu pahalta.
Eikä tähän niitä iänikuisia kliseitä siitä, ettei rakkaus löydy etsimällä. Tai päinvastoin, että ei se rakkaus tule koti-ovelta hakemaan. Tai että "tuollainen katkeruus karkoittaa kaikki" jne. Mitä niitä nyt kaikkia onkaan. Ne on kuultu sataan kertaan, ja mikään ei muutu vaikka mä tekisin mitä ja olisin millainen tahansa. Se on niin nähty.
Kun vaan oppis päästämään irti siitä typerästä toiveesta, että sais kokea joskus oikean rakkauden. Mun kohdalla sitä ei tapahdu ikinä.