masentaa mennä vaateostoksille!

  • Viestiketjun aloittaja merika
  • Ensimmäinen viesti
merika
On päiviä jolloin kaikki menee huonosti kun pitää lähteä vaateostoksille. Pakko löytää jotain ristiäisiin ja yksiin häihin. Jos jotain löytyy se ei sovi tai sitten jos sopii sitä ei edes viitsi kokeilla kun ei ole rahaa ostaa sitä tai ehkä olisi rahaakin mut ei nyt raski ostaa kamalan kallista. Mies on aivan ihana sano et ota hänen pankkikortti ja etsi jotain kivaa. arvaa harmittaako kun ei mitään löydy, äityli ehdotti et hän ostaisin jonkun mekon -hän avustais. Mutta kun mitään en löydä. Koko kroppa tuntuu kamallalle - kiloja on liikaa joten voin vain haaveilla koosta 42/44 tai 46/48. Sit ne isommat koot on sellasia kaapuja joissa en tunne oloani kotoisaksi. ei mulla synnytyksestä oo kun 1,5kk, mut maha on ihan sellanen löysä ja rinnat on suuret ja älapääkin tuntuu siinä kohdassa ihan kamalalle kun kaikki harmittaa. mikään ei ole hyvin kun katson itseäni peilistä. luin noita laihdutus juttuja -munkin pitäs saada pois - sopis normaaleihin vaatteisiin joita kaupoissa myydään. no, kyllä tää tästä ehkä menen ja ostan sit jotain kallista(yli 50e on musta paljon tottunut opiskelijabudjetilla elään)joka sopii. ei mulla vauvasta ole enää kun 5kg jäljellä -vanhoja läskejä pitäs sulatella. miten se onnistuu? sairaalan ruokavaliolla, mut kotona tekee mieli hyvyyksiä.
 
voih..tuttu tunne :/ !!
mulla oli vielä viime vuoden lopulla sama ettei tehnyt edes mieli mennä vaateostoksille,kun ei kuitenkaan mitään löytynyt :\| !!!
ja tosissaan kun minäkin olen nuori niin en halunnut pukeutua niihin isojen tyttöjen malliston mummon mekkoihin :( .
ja esim.seppälässä ja lindexillä on isojen tyttöjen mallisto,missä suht nuorekkaitakin vaatteita,mutta kun ne ei ole isoja kumminkaan,sillä esim.seppälässä koitin 46kokoista great girls.malliston paitaa mikä krinnasi minkä pystyi ja olin kauhuissani.kunnes menin seppälän normaalimalliston aletankoon ja ostin sieltä sopivan paidan kokoa 44,joten se siitä isojen tyttöjen mallistosta!
joten enpä osaa muuten lohduttaa kun että kyllä niitä sopivia voi löytää ihan sattumalta ns.tavallisten ja muodikkaiden vaatteiden joukostakin,mutta etsimistä ja työtä se vaatii ;) !
nyt minua jo naurattaa,kun viime vuonna tuskailin,että kaikki on liian pieniä ja nyt harmittaa kun esim.huuto.netistä huusin itselöleni paitapuseron ja highwaterit,jotka olivat aivan liian isot eli enpä olisi ikinä uskaltanut kuvitella,että saan tilattua itselleni liian isoja vaatteita ja tyhmä kun olen niin sekin jotenkin harmitti,että olivat liian isoja,kun kerrankin löysin unelmavaatteita :D !!
tuli vielä mieleen,että h&m:n mallistossa on myös muodikkaita vaatteita ja kokoja vissiin ainakin 50 asti,tosin niiden tuotteet on tavallista pienempiä!!ja onko ihan pois suljettua,että ostaisit heidän mallistonsa nuorekkaista äitiysvaatemallistosta itsellesi mekon.sillä tiedän monia ei raskaana olevia,jotka käyttävät niitä,kun ovat vaan sen mallisia,että mahtuu isompikin masu eikä näytä edes äitiysmekolta!!
tai olisiko sinulla joku tuttu kuka osaisi ommella..tulisi halvemmaksi,jos ostaisit itse mieluisen kankaan ja tuttu ompelija ompelisi sinulle mekon?!
toivotaan,että löydät itsellesi edullisesti kauniin ja sopivan mekon ja jos kiinnostut laihduttamisesta niin tule ihmeessä hakemaan tsemppiä täältä meidän toisten laihduttajien joukosta!!!
 
tää on niin tuttua mullekki,kaikki kirraa ja ei istu päällä.. tavallisista kaupoista harvoin löytää mitään,mä tilaanki siksi aina elloksen tai anttilan näitä "isojen tyttöjen"vaatteita,ne on yleensä reilun mallisia ja muodikkaita..myös cellbesillä on hyviä isoja vaatteita..toivottavasti löydät jotain kivaa päälle pantavaa juhliin!!! :) tuolta huuto.netistä kannattaa kans käydä vilkasemassa jos löytys jotain kivaa,sieltä välillä tekee hyviä löytöjä,merkki vaatteita ihan pilkkahintaan!!
 
Tintti1010
voih, niin tutulta kuulostaa...
mie olin vielä ennen lasta tosi hoikka ja rakastin vaateostoksilla käyntejä enkä ois ikinä uskonut, että joskus en mene vaatakauppaan edes aseella uhaten.... :whistle: ;)
nyt ois semmoset 40 kiloa tullut lisää... :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: raskausaikana tuli parikymmentä ja loput sen jälkeen.... \|O :eek: :$ :x :\| :( :/
Housutkin hajos tossa ja nyt päätin etten osta uusia ennen kuin on ainakin se 20 kiloa poissa!
Painotavote ois tonne 55, eli pitkä ja kivinen tie edessä, mutta nyt en aio luovuttaa! Haluan nauttia elämästä normaalipainoisena ja ostella kauniita vaatteita!!!! :)
Tsemppiä sinulle ja tule ihmeessä mukaan tänne kilopinoon ja jos haluat niin laitellaan vaikka y-viestinä tsemppiohjeita!!!
Miulle on hirveesti antanut uskoa se kun olen käynyt painonvartijoiden sivuilla lukemassa menestystarinoita, ja tosiaan nähnyt että laihdutus voi onnistua!!!! :D
 
sipuli
kuulostaa tosi tutulta,
vaikken niin kauhean iso ole vieläkään,mutta tunnen itseni tosi lihavaksi :ashamed:
ennen raskautta painoin 45-47kg,siis ennen ensimmäistä
raskautta,ja niihin vaatteisiin en ole nyt kahden lapsen jälkeen mahtunut..
painan nyt 58kg ja tarkoitus olisi tiputtaa ainakin tuo 58kg pois,
mahan haluaisin kiinteäksi ja jalat kauniiksi.
nyt olen pojan syntymästä lenkkeillyt ja alan olla jalkoihini tyytyväinen,
laihdutin 68kg tuohon 58kg joku aika sitten ja muutenkin olen melko tyytyväinen..
kovasti odottelen että pääsisin vaate ostoksille,ostamaan vaatteita jotka oikeasti näyttävät hyviltä päälläni :)
 

Yhteistyössä