Masennustesti

Vieras hyypiö
Sain 32 pistettä, ja on ihan hirvee tunne kun en pysty puhuu äitille siitä et pelkään että mulla on masennus... Haluisin puhuu niin jonkun kaa... Mut kenen? Voiko vielä nauraa ja iloita OIKEASTI joistain asioista vaikka olisikin masentunut?

Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Tuo on toi "virallinen" testi, mikä mulle on yleesä tehty ja repäsin sit 36 pistettä :whistle:

Tehkäähän muutkin "diagnoosia" itestänne
25 pistettä.
Joku kysymys tosin ilmeisesti jäi pois välistä, kun kirjasin ylös vain 20 vastausta. Mutta eipä tuo paljon kokonaisuutta muuttaisi, jos siellä olisi vaikka yksi piste enemmän.

Ja olen kyllä enemmänkin kuin harkinnut shrinkin luo hakeutumista, tänäänkin _piti_ olla aika. Vaan "#(&"%(&#:n tyyppi siirsi jo toistamiseen aikaa, joten vielä pitäis jollakin ilveellä viikko kärvistellä. Ja siihen viikkoon sisältyy hyvin todennäköisesti uuden muksun syntymä...

--
http://perheenisa.blogspot.com/
Sulla on aika koskettava tuo blogi :ashamed: Miten ihmeessä sä jaksat?

hitsinpimpula
Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Vähänkö huono testi. Pari esimerkkisyytä: voihan masentunut nukkua päivät läpseensä, mutta sitä vaihtoehtoa ei annettu. Masentunut voi ahmia ittensä palloksi, muttei sitä vaihtoehtoa ollut.
Nimenomaan. Monissa muissa testeissä kysytäänkin painon muutosta yleensä, ei pelkkää laihtumista. Esim. itselläni kun tämä alkoi v. 2006, lihoin kyseisen vuoden aikana melkein 20 kiloa! Täysin selkeätä lohtusyömistä oli.

Muuten toki hyvä ja käytetty testi.

järkyttynyt
Alkuperäinen kirjoittaja Perheenisä Espoosta:
--
http://perheenisa.blogspot.com/
Oletpas räyhä tyyppi :eek: . Ei ihme jos vaimo haluaa lähteä. :(

Mutta tosissaan, sait sen verran bongojakin testistä että kannattaisi varmaan käydä oikeasti jossain juttelemassa. Voisi suhde vaimoonkin parantua ja jaksaisit lapsiakin paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Sain 5 pistettä , eikai kukaan voi olla täysin itseensä tyytyväinen?
Miks ei vois. Ei se tarkoita, et pitäis itseään parempana kuin muut, vaan niinkuin testissäkin kyseltiin : TASAVERTAISENA muiden kanssa. :) Ei tunne olevansa huonompi tai jotenkin epäonnistunut elämässään.

minä vaan...
joo mäkin sain tänään tietää ett oon masentunut...
Kun mä oon ollu terkan tarkkailussa syömättömyyden takii ja sit muutenki ihmiset oli huolissaan musta...
Terkka sano ett mun pitäis hakee hoitoon, mutt en mä kyll aio koska sehän on mun ongelma onks mull masennus...
Nyt mä aion seuraavat terkka käynnit esittää ilosta ja tollee, ett tyypit luulee mun olevan ok...
Tsemppiä kaikille masentuneille ja muille vaikeuksista kärsiville<33

Yhteistyössä