Masennustesti

m
24 pistettä. mielenterveystoimistolla aloin vasta käymään uudestaan. sen luona jolla käyny muutaman kerran sano et mun elämässä kaikki hyvin et ei mun siellä tarviis oikeestaan ees käydä =O

voijee
Olen tehnyt tämän testin aiemminkin, kun kävin juttelemassa psykologin kanssa. Silloin pistemääräksi tuli pitkästi yli 20. Ja nyt kun tein sen niin pistemääräksi jäi 4 :D Jeejee!! On se kyllä aika hassua nähdä niitä vastausvaihtoehtoja, ja jotenkin ehkä surullistakin, että minä itse olen ajatellut niin synkästi. Mutta mutta, tämä todistaa vain sen, että paistaahan se päivä risukasaankin :) Tsemppiä kaikille masentuneille, tiedän miltä se tuntuu :| Mutta muistakaa tosiaan, että suuntahan on vain ylöspäin, varsinkin jos on hakenut apua :)

Toi testi on niin ahterista, että mä en usko siihen alkuunkaan. Suurin osa kysymyksiä on sellasia, että niihin ei löydy vastausta, vaikka kuinka väänsäis niitä vaihtoehtoja, kun se EVVK, mistä mä tiedän ja just nyt ei, tai tunnin päästä ehkä vaihtoehto puuttuu kaikista

Perheenisä Espoosta
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Tuo on toi "virallinen" testi, mikä mulle on yleesä tehty ja repäsin sit 36 pistettä :whistle:

Tehkäähän muutkin "diagnoosia" itestänne
25 pistettä.
Joku kysymys tosin ilmeisesti jäi pois välistä, kun kirjasin ylös vain 20 vastausta. Mutta eipä tuo paljon kokonaisuutta muuttaisi, jos siellä olisi vaikka yksi piste enemmän.

Ja olen kyllä enemmänkin kuin harkinnut shrinkin luo hakeutumista, tänäänkin _piti_ olla aika. Vaan "#(&"%(&#:n tyyppi siirsi jo toistamiseen aikaa, joten vielä pitäis jollakin ilveellä viikko kärvistellä. Ja siihen viikkoon sisältyy hyvin todennäköisesti uuden muksun syntymä...

--
http://perheenisa.blogspot.com/

Yhteistyössä