P
Peste
Vieras
Onko kenelläkään kokemusta masennuslääkityksestä raskauden aikana? Jos, niin mitä lääkettä käytit+jatkoitko imettäessä? Oliko vaikutuksia vauvaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lääketön;24054196:En kyl vetäisi mitään lääkettä raskaana/imettäessä ellei se ole elintärkeätä..
Onko kenelläkään kokemusta masennuslääkityksestä raskauden aikana? Jos, niin mitä lääkettä käytit+jatkoitko imettäessä? Oliko vaikutuksia vauvaan?
Voitko tarkentaa miten lapsi ja lääkitys on huono yhdistelmä?
Eli jos olet sairastunut teininä/lapsena johonkin perussairauteen, josta ei voi parantua, ei saa hankkia lapsia, niinkö? Eikö esim. epileptikoillakaan tai diabeetikoilla ole oikeutta perheeseen? Tai muilla fyysistä sairautta sairastavilla, joiden sairaus on tasapainossa vaikka vaatiikin loppuiän pysyvän lääkityksen?
Mä aloin syömään masennuslääkettä raskauden aikana, eipä siinä enää voinut aborttiakaan tehdä yli rv. 12 kun oli jo.
Mutta en suosittele kelleen masennuslääkitystä raskauden aikana nautittavaksi, nimittäin mä olen täällä nyt asperger-lapsen vanhempi.![]()
Mä aloin syömään masennuslääkettä raskauden aikana, eipä siinä enää voinut aborttiakaan tehdä yli rv. 12 kun oli jo.
Mutta en suosittele kelleen masennuslääkitystä raskauden aikana nautittavaksi, nimittäin mä olen täällä nyt asperger-lapsen vanhempi.![]()
Ikävää,mutta tuskinpa lääkitys siihen on syynä. Perinnöllisenähän sairautta ainakin jonkin verran pidetään.
Ikävää,mutta tuskinpa lääkitys siihen on syynä. Perinnöllisenähän sairautta ainakin jonkin verran pidetään.
mikä lääke on kyseessä?Asiasta on kyllä ihan faktaa paperilla, tutkimuksia tehty muihinkin kuin omaan lapseeni. Muut lapseni terveitä. Haloo! :headwall: