V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kalliita mutta riittoisia. Mulla on kestänyt 3 in 1 timewise kasvojen puhdistusaine toista vuotta päivittäisessä käytössä. Kutsut on mun mielestä ihan mukavia. Tottahan ne tuotteet tulee lomakkeeseen samalla kun konsultti kyselee ja itse täytät sitä lomaketta. Ei se konsultti tuotteita siihen keksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:Alkuperäinen kirjoittaja mä:Kalliita mutta riittoisia. Mulla on kestänyt 3 in 1 timewise kasvojen puhdistusaine toista vuotta päivittäisessä käytössä. Kutsut on mun mielestä ihan mukavia. Tottahan ne tuotteet tulee lomakkeeseen samalla kun konsultti kyselee ja itse täytät sitä lomaketta. Ei se konsultti tuotteita siihen keksi![]()
Mulla se meni tosiaan niin, että hän oli täyttänyt sitä lomaketta mulle valmiiksi. "Sulle mä ajattelin tota kevyttä yövoidetta kun sulla on tollainen pintakuiva iho", jne. Hän oli siis katsellut mulle "sopivat" tuotteet valmiiksi lomakkeeseen ja mä jouduin yksi kerrallaan perustelemaan, miksi en ota ko. tuotetta. Todella ahdistavaa.