Mary Kayn tuotteet, kuka käyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen yksillä kutsuilla ollut ja enää en mene. Myyjä otti jokaisen vieraan erikseen, yksitellen "käsittelyyn" ja oli jo valmiiksi laittanut tilauslomakkeeseen "just mulle sopivia" tuotteita. Oli todella, TODELLA vaikea kieltäytyä tilaamasta sellaisessa tilanteessa. Ostin sitten sheivausvaahdon... Se on ollut ihan hyvää, mutta mielestäni todella ylihinnoiteltua kuten moni muukin heidän tuotteistaan.

Kalliita mutta riittoisia. Mulla on kestänyt 3 in 1 timewise kasvojen puhdistusaine toista vuotta päivittäisessä käytössä. Kutsut on mun mielestä ihan mukavia. Tottahan ne tuotteet tulee lomakkeeseen samalla kun konsultti kyselee ja itse täytät sitä lomaketta. Ei se konsultti tuotteita siihen keksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja :
Kalliita mutta riittoisia. Mulla on kestänyt 3 in 1 timewise kasvojen puhdistusaine toista vuotta päivittäisessä käytössä. Kutsut on mun mielestä ihan mukavia. Tottahan ne tuotteet tulee lomakkeeseen samalla kun konsultti kyselee ja itse täytät sitä lomaketta. Ei se konsultti tuotteita siihen keksi :)

Mulla se meni tosiaan niin, että hän oli täyttänyt sitä lomaketta mulle valmiiksi. "Sulle mä ajattelin tota kevyttä yövoidetta kun sulla on tollainen pintakuiva iho", jne. Hän oli siis katsellut mulle "sopivat" tuotteet valmiiksi lomakkeeseen ja mä jouduin yksi kerrallaan perustelemaan, miksi en ota ko. tuotetta. Todella ahdistavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Saippuasuu:
Alkuperäinen kirjoittaja :

Mulla se meni tosiaan niin, että hän oli täyttänyt sitä lomaketta mulle valmiiksi. "Sulle mä ajattelin tota kevyttä yövoidetta kun sulla on tollainen pintakuiva iho", jne. Hän oli siis katsellut mulle "sopivat" tuotteet valmiiksi lomakkeeseen ja mä jouduin yksi kerrallaan perustelemaan, miksi en ota ko. tuotetta. Todella ahdistavaa.

Kait noissa jälleenmyyjissä on eroja, kuka on tyrkympi kuin joku toinen.

Mä olen käyttänyt päivittäin 3,5vuotta jahinta ja laatu mielestän kohtaavat.Huonon ihoni olen saanut todella hyvään kuntoon. Käytän myös vain MK:n meikkejä ja varsinkin uudet mineraalimeikit ovat ihan huippuja. Suosittelen

No putsari 40eur, silm.ymp.voide 40eur, kosteusvoide 43 eur, meikkivoide 25eur... On kyllä todella riittoisia, itsellä esim. toi meikkivoide kesti 8kk ja normi kaupasta ostetut on kestäny max 3kk..

Mulla on kans tuo meikkivoide, parasta mitä olen koskaan kokeillut (mulla on ollut mm. Dioria ja Joe Blascoa). Sävy on just passeli, ei tuu raskasta meikkiä, ei kuivata mun helposti hilseilevää ihoa, hyvä pohja meikille (luomivärit yms. pysyy hyvin) ja kesti mulla helmikuusta marraskuuhun eli melkein 10kk.

MK:n mineraalimeikkipuuteri, enkä voisi enää elää ilman. Ainoa hyvä useista kokeilemistani. Laitan tosi reilusti, lähes joka päivä ja silti kesti pitkästi yli puoli vuotta eka purkki. Kutsuista tykkäsin, sain asiantuntevasti heti oikean värisävyn, eikä intakaan ole paha, jos vertaa "oikeaan" merkkikosmetiikkaan. Myös 3in1-puhdistaja kestänyt jo vuoden päivät, mutta siitä en ole huomannut erityistä hyötyä, eli halvemmillakin pärjäisin.

Käytän tilaamani tuotteet loppuun ja hyviä on, mutta uusia en osta! Myyntitilanne oli todella ahdistava eikä se siihen loppunut vaan myyjä otti yhteyttä vähän väliä ja kyseli mitä olen tykännyt jne. Lopulta olisi halunnut alkaa mun ystäväksi ihan muutenkin. Ei muuten ollut ihan terve ihminen. Suuttui, kun joku vieraista ei tykännyt jostain tuotteesta. Ensin sanoi, että on täysi palautusoikeus jos tuote ei sovi ja kun yksi vieraista palautti tuotteen niin sai haukut. No, myyjiä on varmaan erilaisia ja mulla on kokemus vain tästä yhdestä. En silti ota enää riskiä!