Mary Kay

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja roberta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla oli kutsut just. Sitä ennen sain näytepussit kasvojenpuhdistusainetta ja kasvovoidetta. Huippuriittoisia ja hyvän tuntusia. Kalliilta eka tuntu mut jos miettii et vuoden käyttää samaa putelia nii ei sitte oo kovinka kallis. Ja riittosilta tuntui. Käsihoito oli aivan mahtava ko tehtiin!

Alkuperäinen kirjoittaja roberta:
Mulla oli kutsut just. Sitä ennen sain näytepussit kasvojenpuhdistusainetta ja kasvovoidetta. Huippuriittoisia ja hyvän tuntusia. Kalliilta eka tuntu mut jos miettii et vuoden käyttää samaa putelia nii ei sitte oo kovinka kallis. Ja riittosilta tuntui. Käsihoito oli aivan mahtava ko tehtiin!

kaverini järjesti vasta kutsut ja kertoi et kaikki vieraat saa hoidon,onko näin vai ymmärsinkö mä jotain todella väärin? :ashamed: :/
ja jos näin on niin kuinka se on niinku mahollista?jos vieraitaki on vaikka 10

Alkuperäinen kirjoittaja KullanMurutx4:
Alkuperäinen kirjoittaja roberta:

kaverini järjesti vasta kutsut ja kertoi et kaikki vieraat saa hoidon,onko näin vai ymmärsinkö mä jotain todella väärin? :ashamed: :/
ja jos näin on niin kuinka se on niinku mahollista?jos vieraitaki on vaikka 10

Jokainen hieroo itte käsiinsä ne mömmöt ja itse käy vessassa huuhtelemassa ne pois...

mulle sanottiin nimenomaan että sopiva määrä vieraita on emäntä mukaanlukien 2-4.. juu ja ite tehtiin hoidot joo. Musta hyvä juttu koska itehän niitä tuotteita jatkossakin käyttää. Osaapa sitten oikein käyttää ja tietää heti miltä tuntuu. Mun kaveri osti sen värivoiteen kun kutsujen jälkeen kävi "hikilenkillä" ja värivoide oli ja pysyi :whistle: Taitaa sitte kestää kovimmatkin jammailut tuo voide. Mä sain lahjaksi puhdistusaineen ja nyt tekis mieli tilata se kosteusvoide. Käsien kuorinta tuntui superhyvältä. Pumppupullossa tää kuorintamönjä ja oikeesti riittoisa ja kädet oli ninku uudet sen jälkeen. Varmaan viikon painomusteet lähti kuorinnalla käsistä. Ja juu, on kalliita...mutta kyllä ne riittosiakin on, sen ite huomasi kun ite näki kuinka vähän mitäkin omaan naamaansa tai käsiin piti laittaa. Onhan baarikierroskin kallis, muttei kestä vuotta,onneksi! Noi tuotteet kestää..

Oon käyttäny nyt kaks vuotta tuotteita ja tykänny kovasti. Ovat kyllä riittoisia ja halvempia mitä olen kosmetiikkaliikkeistä ennen ostanut. Mikrohionta on ehdoton lemppari!. Nyt on mesossa toinen paketti hiontaa. Ekasta riitti noin 1,5 vuodeksi. Silmämeikin poisto ja ripsari on kans hyvät. Harkinnassa olis ruveta itekin konsultiks.

Mulla on kans ollut Mary Kayn käsienhoitosetti käytössä parisen vuotta. Ihan tyytyväinen olen ollut. Ainoastaan se yövoide aiheuttaa mulle käsiin hieman näppylöitä. Kuorintavoide sekä päivävoide tekevät hyvää. Kädet ovat todella sileät ja iho heleä. Olen hoitoalalla, joten käsidesi kuivattaa ihoa mielettömästi. Tämä tuote tasapainottaa mukavasti.

Yhteistyössä