Onko kenelläkään tietoa/kokemusta Mary Kay tuotteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en menis laadulla kehuskelemaan. esim päivävoide on kamala liru ja tuoksu voimakas ja vanhanaikainen. joistakin tuotteista tuli ihottumaa, mm meikkipuuterista. hinta on kohtuuton, ja niinkuin aina noilla kotimyyntikutsuilla, myynti perustuu varmaan siihen tunteeseen että on pakko ostaa, eikä siihen että on laadusta kyse. ja sitte kotona harmittaa (tai ainakin kun saa tuotteen). pakkaukset halvannäköisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kalliita tosiaan:
ja ikuisen riesan saa siitä esittelijästä... mulle ainakin soittelee vieläkin vaikken oo ees mitään koskaan tilannu ja vuos sit olin esittelyssä.

No voi varmaan kieltää soittamasta jos ei ole kiinnostunut?
Mun esittelijästä tuli mun ystävä ja juuri oltiin yhdessä reissussa :)

En osaa vielä sanoa kun niin uus juttu mulle, että ovatko sitten täysin hintansa veroisia. Olin kutsuilla ja kyllä mä siellä ihastuin ainakin joihinkin tuotteisiin. Ja olihan se ihana tehdä kasvokuorinnat ja varsinkin se käsikuorinta. Itse olen ostanut 3 in 1 kasvojen pesuaineen, meikkivoiteen sekä jauhepuuterin. Ei ainakaan vielä ole valittamista ollut :)

Tulipa oltua kutsuilla ja köyhdyin 49?. Ripsivärin ja luomivärin pohjustusvoiteen ostin. Meikkivoiteesta sain näytteen pieneen purkkiin. Olihan ne ihania tuotteita mutta monessa meni kyllä yli budjetin....

Tuo käsikuorinta oli kyllä ihana tehdä. :)

no en menis laadulla kehuskelemaan. esim päivävoide on kamala liru ja tuoksu voimakas ja vanhanaikainen. joistakin tuotteista tuli ihottumaa, mm meikkipuuterista. hinta on kohtuuton, ja niinkuin aina noilla kotimyyntikutsuilla, myynti perustuu varmaan siihen tunteeseen että on pakko ostaa, eikä siihen että on laadusta kyse. ja sitte kotona harmittaa (tai ainakin kun saa tuotteen). pakkaukset halvannäköisiä.

onkohan sinun nenässä jotain vikaa? nehän ovat hajusteettomia, allergiatestattuja ja eläinkokeettomia.

Yhteistyössä