Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:
Pieni asunto, mutta muuten ihan kiva.
Kuva seinällä oli plussaa, Martina tietää olevansa hyvännäköinen, eikä kehtaa peitellä sitä.Negatiiviset kommentit tulevatkin niiltä, jotka eivät ole sinut itsensä kanssa.
Ihmettelen halventavia kommentteja tapeteista "tapetit jotka oli vaan räiskitty seinälle ilman kohdistuksii, mut mitäpä muuta tolta voi oottaa. Tyhmää ja keskenkasvuisen puhetta.
Keittiön koko ei millääntavoin ole verrannollinen kokkauksen kanssa, vaikka joku näin mainitsikin.
Ihmiset ovat KAUHEAN negatiivisia julkkisten jutuista, ja yrittävät nostaa omaa egoaan korkeammalle. Tyhmää!
Minä mainitsin. Kyllä mä haluan että mulla on keittiö, missä ihan oikeasti mahtuu tekemäänkin jotain, koska rakastan ruuanlaittoa.
Olisi ahdistavaa, jos keittiössä ei olis kun jääkaappi, liesi ja allas. Pöytätilaa ei ollut nimeksikään ja sitä ainakin kaipaan ruokaa laittaessani/ leipoessani. Tommosessa keittiössä olis vaikee toimia kun ei olis tarpeeksi tilaa.
Mut se olikin asia, joka tuli MUN mieleen, en kai mä sitä minään absoluuttisena totuutena ilmoittanut.
En muutenkaan oikein ymmärrä, miksei näitä julkkisten itse esittelemiään koteja saisi mitenkään kritisoida? Joo, osa tietty morkkaa vaan morkkaamisen ilosta, mutta onko ihan asiallinen kritiikkikin, tai oman, negatiivisen, mielipiteensä ilmaiseminen tyhmää?
Että pitäis vaan kehua ja ihailla tai on kateellinen ja epävarma?