Martina jätti 1kk ikäisen vauvansa lapsiparkkiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Joopa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai se treenaa 1kk synnytyksestä? Hyvä tapa pilata vatsalihakset on lähteä liian aikasin treenaaman kovaa. Vähintään 3kk kannattaa odottaa ennen treenejä, sitä ennen riittää vaunulenkit mainiosti. Juoksuakin suositellaan vasta 6kk synnytyksestä.

[QUOTE="hmm";27437345]Ei kai se treenaa 1kk synnytyksestä? Hyvä tapa pilata vatsalihakset on lähteä liian aikasin treenaaman kovaa. Vähintään 3kk kannattaa odottaa ennen treenejä, sitä ennen riittää vaunulenkit mainiosti. Juoksuakin suositellaan vasta 6kk synnytyksestä.[/QUOTE]

sulla on vanhaa tietoa. nyt voi jo jälkitarkastuksen jälkeen /5-6viikkoa/ synnytyksestä treenata - lääkärin luvalla

Öö, mitä väliä? Veikkaan, että noin pieni vauva nukkui sen ajan. :D Että tuskin nyt mitään traumoja tuli... En kyllä ole mikään Martsa-fani, mutta joku raja kauhistelullakin.

kyllä Mäkin olen jättänyt lapsiparkkih tuon ikäisenä kummatkin lapseni. Mitä ihmeellistä siinä on? Itse olen treenaamassa seinän toisella puolella. Lapseni nukkuivat päiväuniaan Sillä aikaa. Hui.

no voi kauhistus, tosin elixiassa lapsiparkkiin otetaan vauvoja, jotka osaavat kannatella niskaa itse..eli n. 2 kuukauden ikäisestä alkaen, mutta kai se on julkkiksilla sitten eri.

[QUOTE="jeejee";27437381]sulla on vanhaa tietoa. nyt voi jo jälkitarkastuksen jälkeen /5-6viikkoa/ synnytyksestä treenata - lääkärin luvalla[/QUOTE]

Huh huh. Näissä asioissa maltti on tärkeää, yksilölliset erot suuria ja lääkäritkin tietävät hämmästyttävän vähän.

Kaikki tuttuni, jotka ovat lähteneet pomppujumppaan 5-6 viikkoa synnytyksestä, ovat huomanneet ikävät seuraukset. Itse juoksin ensimmäisen kerran 9 kk synnytyksestä, ja se oli minulle hyvä aika aloittaa. Toki kävelin ja tein varovaisia hengitys- ym. harjoituksia vauvan syntymää seuranneesta päivästä alkaen.

Et ole varmaan tosissas? Kuntosalin lapsiparkit on sitä varten. Vai eikö pienen lapsen äiti saisi käydä kuntosalilla? Lapsiparkista kyllä haetaan jos lapsi itkee, on nälkä tai muuta. Ei se mikään kunnon "hoitopaikka" edes ole. Maksimiaika niissä on joku 1 tunti muistaakseni.

Siis oikeesti? Ottaako ne noin pieniä lapsiparkkiin? Miksi en ole tiennyt? Luulin, että siellä samat "säännöt" kun muissa lapsiparkeissa, eli täytyy olla vaipaton jne.

No, hyvä tietää. Jee!! Pääsen kuntosalille!

Kiitos, kiitos!

Yhteistyössä