Martina ja Esko!

  • Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti
m
Tykkäsin että heidän häät oli onnistuneet, kun sinne asti päästiin.En voi muuta kuin toivottaa parille kaikkea hyvää, jäi vaikutelma ohjelmasta että Martinalla on hyvä mies!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mut must oli vähän noloa et hunksit kutsutaan mut ei niiden vaimoja ja tyttöystäviä. miksiköhän sen antin muija sit pääs mukaan, julkisuusarvoa nostamaan...
No jos tina sen takia pääsi kun esiintyikin siellä
 
Mirkku
Alkuperäinen kirjoittaja Tallamuspurkuna:
Jostain syystä en voi sietää sitä Martinaa :ashamed:
On aika oikuttelevan oloinen ihminen. Se Esko oli tuossa paremman näköinen kuin kuvissa. Toivottavasti saavat pidettyä suhteen kasassa, vaikka ei varmaan helppoa tule olemaan.
 
Justiinsa
Alkuperäinen kirjoittaja g:
katoitteko satuhäät kakkoselta ennen noita meidän häitä? kyllä martinan ja eskon häät löi ne satuhäiden parin häät ihan mennen tullen :D
No niin löi kyllä.Tämä olikin ihan kumma pariskunta.Ja tanssilavakin oli 2 metriäx2!
 
Misty
Mussa he eivät herätä juuri yhtäkään lämmintä ajatusta. Kaikki oli niin teennäistä. Nolouden huippu oli mielestäni ne kutsukortit... Ensin jätetään kaikkien (paitsi joidenkin ;) ) puolisot kutsumatta, ja sitten tilataan kutsukortteja sen verran ylimääräisiä, että jos osa kieltäytyy, heidän tilalleen kutsutaan joitakin muita! "Ai niin, mut näissä on tää v.p.-päivä, joka on sitten jo mennyt!" Voi elämä. mustakin olisi tosi kiva saada kutsu häihin, "kun paikkoja jäi yli". Siinä tulee mieleen, et mä olen saanut jonkun jämäpaikan, että mua ei ole kutsuttu niihin häihin siksi, että parille olisi oikeasti tärkeää että mä olisin siellä. Olisin vain täyttämässä tilaa, jottei se muuten jäisi autioksi.
 
vieras
tunnen molemmat töiden kautta.. esko tosi symppis ja mukava, niinku ohjelmassakin hyvin tuli selville =) martina mukava ja avoin ihminen, tosi suora.. ja osaa todellakin olla oikein kunnon DIIVA!!
mun mielestä häät oli jotenkin teennäiset... tai näin ko. ohjelma antoi ymmärtää ja yleensä (ne häät missä oon ollu...) häissä on aika kova meno yhdentoista aikaan illalla, näissä ihmiset istuivat paikoillaan pöydissä...
 
juugh
Minustakin ne vaikutti oikeen kivoilta häiltä, ja tosiaan Esko vaikutti tosi symppikselta tyypiltä.

Martinasta en ole ikinä tykännyt, on jotenkin niin koppavan oloinen, mutta toivon heille kuitenkin kaikkea hyvää.
 
vieras
Martina ei selvästikään tykännyt stand up-esityksestä. Oon muuten kuullut aivan samat jutut samoin sanoin saman esiintyjän suusta ihan pikkukaupungin stand up-illassakin.
 

Yhteistyössä