Martina Aitolehti ja haukkujat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen verran vielä tarkennan aikasemmin kirjoittamaani, että minulla ei sitten ole minkäänlaista kiinnostusta/tietoa, minkälainen äiti Martina on. Mielestäni kummankaan suunnan kommentit täällä ovat todella outoja. Ihan kuin kukaan voisi toisen äitiydestä jonkun televisio-ohjelman pohjalta tietää. Lisäksi en edes ymmärrä, miksi noin henkilökohtaista asiaa kukaan haluaisi toisesta palstalla kommentoida.

asiaan muuten puuttumatta..moniko on tavannut ko. hlön livenä?kaverini on ja sai aivan eri käsityksen Martinasta ( Eskosta sekä Martinan äidistä ),kuin mitä julkisuus "antaa ymmärtää"..ja ei en kadehdi ketään ns. julkkista..

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
asiaan muuten puuttumatta..moniko on tavannut ko. hlön livenä?kaverini on ja sai aivan eri käsityksen Martinasta ( Eskosta sekä Martinan äidistä ),kuin mitä julkisuus "antaa ymmärtää"..ja ei en kadehdi ketään ns. julkkista..

En ole Martiinaa, mutta Eskon olen ja se käsitys jonka hänestä sain ei suinkaan ole positiivisempi kuin telkkarin välityksellä saatu.

Alkuperäinen kirjoittaja tsiisus:
Jaahans, heittäkääs sitten se ensimmäinen kivi, kellä ei ole "abortteja takana", huomionkipeyttä, kateutta, rumuutta tai mitään muutakaan omallatunnollaan.

omalla kommentillani en tarkoita itsessään tuomita tuollaista ratkaisua. Lähinnä hämmästyttää, miksi haluaa jossain tositv sarjassa noin henkilökohtaisia asioita puhua. mielestäni kannattaisi hieman suojella sisintään.

Mulla on ilmeisesti jotenkin aivan eri käsitys kauneudesta, kun palstalaisilla. Mun mielestä Martiinassa ei ole mitään kaunista! Etenkään sen karmean ylähuuli muokkauksen jälkeen. Ja se mahan iso tatuointi. Huh. Ja muutenkin sellanen valittava, määräilevä ruikuttaja, ohjelman perusteella siis. Kaks ensimmäistä jaksoa katsonut ja eihän se muuta tee, kun valittaa Eskolle kaikesta. Ja eipä se niin nätisti veljelleenkään puhunut. Sen perusteella, minkä kuvan olen ohjelmasta saanut, en todella haluaisi ko. henkilöön ikinä tutustua.

Mä tykkään Martinasta. Se on niin kaunis, ja on niin hyvä kroppakin.
Vaikka valittaakin Eskolle niin mitä sitten :p Niin valitan mäkin mun miehelle/kaikille.
Jotkut on vaan tollasia luonteeltaan :)
Kai se Esko Martinan jättäis jos sitä vituttais sen pompottaminen ym :)

Mitä sitten jos laittaa botoxia huuleen? Mitä sitten jos on temperamenttiä? Kaikki ihmiset ovat erilaisia, muistakaa se. Ja kukapa ei haluaisi helppoa rahaa? Minun mielestä Martina on ihastuttava, kaunis ja mukava ihminen. Vaikka kritiikkiä sataa, silti jaksaa mennä eteenpäin, on ihan oma itsensä. Ja uskon kyllä että Martina on todella hyvä Eskolle! Luulen että Martina osaa olla todella romanttinen ja ihana, kun he ovat kahden... Ihana pari ! <3

Martina on kaunis, upea ja hyvä äiti. Mielestäni ei todellakaan turha julkkis, kuten ei myöskään Eskokaan. Molemmilla todella hyvät tanssiryhmät, ja tv-sarja oli mitä mahtavin. Ja teille haukkujille, väitätte ettette ole kateellisia, mutta jos ette ole, ei varmaan tarvitse puuttua tälläisiin keskusteluihin, varsinkaan haukkumaan Martinaa. Kaikki tekee mitä haluaa, onse sitten botoxia naamaan tai ei, - eikö ole pääasia kuitenkin että kaikki olisivat tyytyväisiä itseensä? Martina <3 loveya

En ole kyllä haukkunut Martinaa täällä tai muutenkaan,mutta en pidä hänestä sen kuvan perusteella,joka mulle on välittynyt julkisuuden myötä.Ei kaikista tarvitse pitää.

Yhteistyössä