Marsu ihmiset huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marsu kuume..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marsu kuume..

Vieras
Ollaan ajateltu marsu (tai kaksi) ottaa, onko kokemusta kuinka tulee koiran kanssa juttuun?Meillä koira ihan kiltti, mutta mitenkähän suhtautuisi marsuun?Muutenkin kuulen mielelläni marsuista, miksi ottaa, miksi ei:)

Marsu ja koira-yhdistelmästä ei ole kokemusta, marsuista on. Kannattaa ottaa kaksi, on seuraa toisista, ja tyttöjä mieluummin :D . Mie otin aikoinani yhden marsun ja parin viikon päästä mulla olikin kolme marsua :whistle: , onneksi pennut olivat tyttöjä. Kovastihan niitä saa rapsutella, tykkäävät olla vapaana paljon, ulkona kesällä aitauksessa tykkäsivät olla, juttelevat ihan älyttömästi :D .

Meille otettiin pitkästä aikaa uusi marsu viime kesänä.Aluksi otettiin vain yksi,mutta oli niin orpo yksinään ja säikky joten hankittiin toinen kaveriksi.Molemmat siis pentuna otettu ja uroksi.Hyvin tulevat juttuun.

Meillä myös kissoja 2 ja koiranpentukin tuli muutama kuukausi sitten taloon.Kissat ja koira vain seurailevat niitä häkkiin ja kun marsut otetaan pois häkistä,suljen muut elukat eri huoneeseen siksi aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaJackSparrow:
Marsu ja koira-yhdistelmästä ei ole kokemusta, marsuista on. Kannattaa ottaa kaksi, on seuraa toisista, ja tyttöjä mieluummin :D . Mie otin aikoinani yhden marsun ja parin viikon päästä mulla olikin kolme marsua :whistle: , onneksi pennut olivat tyttöjä. Kovastihan niitä saa rapsutella, tykkäävät olla vapaana paljon, ulkona kesällä aitauksessa tykkäsivät olla, juttelevat ihan älyttömästi :D .

Mun lapsuudenkodissa on ollut pari marsua ja kivoja oli, vaikkakin siitä 20v aikaa, että hatarat muistikuvat.Sen muistan kun uikutti aamuisin kun heräsin, ruokaa oli vailla.Meilläkin oma piha, pääsisivät kesällä ulkoileen.Lueskeltu jonkun verran ja kaksi tyttöä ajateltukin, tai ehkä aluksi yksi, mutta varmasti vielä toinenkin.

meillä tuli koiran kanssa juttuun marsut. ja kissojenkin kanssa :) mutta se riippuu tottakai elukoista että mitä mieltä ne on. kyllä ne voi totuttaa toisiinsa ihan "sukka menetelmällä" eli annat sukan tai rätin koiralle, toisen marsulle ja annat elukoiden hajut tarttua niihin. sit seuraavana päivänä vaihdat.

Yhteistyössä